onsdag den 25. februar 2015

Det her glæder jeg mig til på Krimimessen

Der er rigtig meget spændende som jeg egentlig gerne vil høre på Krimimessen, men det er langt fra sikkert at jeg når det hele. Det her er noget af det som jeg virkelig ser frem til:

Inger Wolf, fik jeg ikke hørt på Bogforum, så det er must på Krimimessen.

Krimiblogger Rebekka Andreasen, skal jeg bestemt også opleve, så hun står indtil videre på søndagens program.

Men ellers kan jeg nævne i flæng at jeg glæder mig til Julie Hastrup, Agnete Friis, Lene Kaaberbøl, Jakob Melander, Thomas Clemen, Kim Juul, Eva Maria Fredensborg og Lotte Petri. Det er bare et udpluk. Måske bliver det ændret senere.

Ud over at høre og oplevelse en masse, så har jeg også en del vagter på Krimifans stand. Det bliver også dejligt bare at gå rundt og opleve stemningen, og ikke mindst at snakke med alle de dejlige forfattere.

Hvad glæder du dig til, hvis du er så heldig at skulle forbi Krimimessen i Horsens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar