mandag den 8. april 2019

*KONKURRENCE* Inger Wolfs Sorger

Her på bagkanten af Krimimessen skal vi da lige have en konkurrence.

Du kan nu vinde et signeret eksemplar af Inger Wolfs Sorger (Pyromanen) Storytel Originals sæson 1.

Ud over krimien vinder du også dette net.

Der trækkes 2 vindere torsdag kl. 20.

Det eneste du skal gøre er at fortælle om du har læst andre af Inger Wolfs krimier. Du behøver ikke at skrive hvilke titler du har læst, men må selvfølge gerne skrive hvilken du synes bedst om. Hvis du ikke har læst noget Inger Wolf skriver du bare det.

Præmierne er sponsoreret af People's Press

Del gerne opslaget.

19 kommentarer:

  1. Desværre har jeg endnu ikke læst noget af Inger Wolf, men jeg vil rigtig gerne, da jeg har læst så mange gode anmeldelser af hendes bøger <3

    SvarSlet
  2. Jep jeg har læst dem alle undtaget denne :-)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg har læst de fleste..... De er alle gode, men jeg kan da nævne Hvepsereden fx
    Kh Heidi N.S. Jensen

    SvarSlet
  4. Jeg har læst et par stykker og de bliver ikke de sidste

    SvarSlet
  5. Jeg har læst dem alle, undtaget den der. Jeg kan bedst lide serien med Daniel Trokic og "Det perfekte sted at dø"

    SvarSlet
  6. Jeg har læst dem alle og er nok mest begejstret for den første med Christian Falk - BRÆNDTE SJÆLE

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Desværre har ikke læst noget af Inger Wolf endnu.

    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  9. Jeg har ikke læst nogen af dem endnu

    SvarSlet
  10. Simpelthen alle af Inger Wolfs bøger er læst Ups næsten, mangler to af dem 😀 Hun er fantastisk

    SvarSlet
  11. Jeg har læst alle Inger Wolf's bøger :) Synes absolut bedst om den sidste "Sorger". Vil forkæle min datter med bogen hvis jeg er den heldige. dortes918@hotmail.com Dorte

    SvarSlet
  12. Åh jo, har læst dem alle og jeg er fan.

    SvarSlet
  13. Jaaa har læst alle hendes bøger. Rigtig gode bøger
    Jeg er stor fan af serien om Christian Falk.
    Og så synes jeg rigtig godt om konceptet storytel originals �� Glæder mig meget til den nye af Inger Wolf. Pyromanen var spændende

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym = mig Henriette Jørgensen

      Slet
    2. Lone Maj Knudsen hvor tjekker man hvem der har vundet?

      Slet
  14. Jeg har læst de fleste og er stor fan af Inger Wolf's bøger og synes hun er en megasej kvinde

    SvarSlet
  15. Har læst de fleste. Rigtig god forfatter�� stor fan

    SvarSlet
  16. Alle Ingers tidligere bøger er læst OG hørt.

    SvarSlet