onsdag den 10. juni 2015

Bogbloggere kan de bruges til noget?

Det må der svares ja til. Flere og flere forlag og forfattere bruger nu aktivt bogbloggere i deres markedsføring. Er det godt eller skidt? Så længe at bogbloggerne ikke lader det influere på deres omtale af krimierne, så kan jeg ikke se at det er et problem.

Bogbloggere får en større og større betydning, og det har forlagene også fået øjnene for.  Så op til messer får man som bogblogger også tilbud om at interviewe nogle af deres forfattere.

Den 29. maj 2015 var jeg sammen med andre bogbloggere inviteret til et bloggerarrangement på Cafe Casablanca, i hjertet af Århus.

For mig er det afgørende i min anmeldelse at fortælle om min læseoplevelse. Hvad der gør en krimi til en god læseoplevelse, og det er jo individuelt hvad der gør en bog til en god læseoplevelse.

I dag har der på P1 kl. 6.32 været et indslag om arrangementet, hvor jeg også er med i indslaget. Du kan høre indslaget her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar