søndag den 13. august 2017

Bloggen fylder 4 år i september

De sidste par år har jeg fejret Krimihjertes fødselsdag med et lille have-party. Det har været super hyggeligt. Sidste år var jeg så heldig at få besøg af flere forfattere, det gør det jo ekstra sjovt. Diverse forlag havde været mere end almindelig søde med at sponsorere bøger til konkurrencerne både på Krimihjerte og i forbindelse med det lille have-party.

Jeg kan dog afsløre at i år bliver der ikke noget have-party. Her i august har jeg selv fødselsdag, hvor jeg runder de 50 år. Herudover har 2017 været usædvanlig hård ved mig. I februar døde min far efter at have indlagt med regelmæssige mellemrum. Herefter fulgte min egen sygdom.

Lige efter krimimessen fik jeg konstateret kræft. Jeg er heldigvis blevet helt kræftfri igen - men det har været en rigtig hård periode. Det har desværre også har påvirket lysten til at læse. Den er heldigvis ved at komme tilbage. Det tager jeg som et godt tegn. Så derfor har jeg valgt ikke at holde et party for Krimihjerte i år, overskuddet mangler simpelthen.

Derimod håber jeg at kunne fejre Krimihjertes 5 års dag i haven næste år.

Her er lidt billeder fra sidste års fødselsdagsfest, hvor Krimihjerte havde besøg af forfatterne Inger Wolf, Claus Lohman, Michael Lycke og Jens Østergaard. Tak fordi i havde lyst til at komme. Jeg håber at i måske får lyst til at komme på besøg igen en anden gang.







1 kommentar:

  1. Ked ad at høre at sygdom har haft stjålet lidt af læselysten, men godt at læse, at den er på vej retur. Måske fejrer du ikke din blog med en fest - men du fejrer dig og lytter til din krop, det er en rigtig god gave at kunne give dig selv. Tillykke med den kommende runde fødselsdag.

    SvarSlet