fredag den 17. november 2017

Mit Bogforum anno 2017

Min fredag startede med deltagelse i et bloggerarrangement med Sara Blædel og People's Press på Greasy Spoon i Studiestræde i hjertet af København. Der var bestilt amerikansk brunch. Maden smagte godt, det samme gjorde den latte jeg fik til. Sara Blædel fortalte om arbejdet om arbejdet med Ilka-serien - det var både spændende og morsomt at høre om. Racine i Wisconsin er åbenbart ikke nogen speciel stor by, men alligevel
ligger der 8 bedemandsforretninger inde midt i byen. Det var ihvertfald tydeligt at bedemandsbranchen i Danmark og USA er meget forskellige.

Jeg mødtes blandt andet med Rikke Andrup - Andrupsbookshelf og forfatter Lotte Petri. Det var rigtig hyggeligt. Jeg nåede dog også at høre Bo Lidegaard interviewe Tom Buk-Swienty. Det var virkelig spændende. Jeg var også med til et bloggerarrangement med L&R og Michael Katz Krefeld - det var virkelig hyggeligt. Også lige at få hilst på kvinden i Michael Katz Krefelds liv - Lis Katz Krefeld.

Men det absolutte højdepunkt om lørdagen var da jeg var inde og høre Litteraturquiz under Adrian Hughes ledelse - hold op det var sjovt. Erik Skyum-Nielsen viden var vild. Intet under at Hanne-Vibeke Holst på et tidspunkt kaldte ham for oraklet.

Jeg var sørme også så heldig at vinde en timekonkurrence hos Krimimessen - det var altså sjovt. Jeg vinder ellers normalt ikke så meget.

Nedenunder kan du flere billeder fra min Bogforum weekend.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar