onsdag den 5. september 2018

Fødselsdagskonkurrence

Så er det lige ved at Krimihjerte bliver 5 år.

Der er godt nok sket meget på de 5 år. Været på TV2-Fyn sammen med Claus Lohman, deltaget i diverse bloggerarrangementer med diverse forlag, deltaget i Krimimessen og skam også været på scenen sammen med Lotte Petri.

Mødt et væld af søde forfattere - og selvfølgelig læst en masse bøger. Der har været rigtig mange fantastiske oplevelser forbundet ved at have anmeldt og blogget på Krimihjerte. Det største problem har nok været at vælge hvilken bog man skulle vælge at læse næste gang - selv om det vist er et luksusproblem.

Der er de her 3 boggaver på højkant.

Gave fra Peoples Press - gave 1
Gave fra HarperCollins Nordic - gave 2
Gave fra Modtryk og Egolibris - gave 3 

Jeg kan fortælle at bogen under bogen "Saga" er den nye af Arne Dahl fra Modtryk. Karin Slaughters Brudstykker er signeret.

Det eneste du skal gøre er at svare på hvor mange år Krimihjerte fylder den 13. september 2018 og hvilken boggave du helst vil vinde. Vinderne trækker jeg helt tilfældigt ved hjælp af random.org.

Du kan svare ved at sende en besked via Krimihjertes kontaktformular, kommentar til dette indlæg eller på Krimihjertes FB side. Konkurrencen slutter den 11. september 2018 kl. 16.

Vinderne bliver offentliggjort her på Krimihjerte, så skynd dig at tjekke om du har vundet - så lover jeg hurtigt at sende dig din boggave. Hvis jeg ikke hører fra vinderne i løbet af 3 dage - finder jeg en ny vinder.

En stor tak til forlagene for boggaverne.

Rigtig god fornøjelse.


25 kommentarer:

  1. Krimihjerte fylder 5 år, tillykke (gave 2)

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med Krimihjertes 5 års fødselsdag <3 Jeg vil helst vinde gave nr 1 :-)

    SvarSlet
  3. Krimihjerte fylder 5 år.
    Jeg vil helst vinde pakke nr. 1

    SvarSlet
  4. Krimihjerte fylder 5 år🇩🇰 jeg vil gerne vinde gave nr 2

    SvarSlet
  5. Krimihjerte fylder 5 år 🤗🤗😄😄
    Jeg vil gerne vinde gave nr 1

    SvarSlet
  6. Krimihjerte fylder 5 år, stort tillykke. Jeg ønsker boggave nr 2

    SvarSlet
  7. Tillykke med de 5 år, som Krimihjerte snart fylder 🇩🇰
    Jeg vil rigtigt gerne vinde bog nr3 fra Karin Slaughter 🍀

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med jeres 5 års fødselsdag🇩🇰🇩🇰 Jeg vil rigtig gerne vinde bogpakke 2. Elsker Karin Slaughter og glæder lig til at læse Brudstykker.👍

    SvarSlet
  9. Krimihjerte fylder 5 år. Hurra og tillykke ��������������

    SvarSlet
  10. Tillykke med de 5 år.... BRUDSTYKKER... naturligvis. 😸😸

    SvarSlet
  11. Krimihjerte fylder 5 år stort tillykke ���� Jeg vil gerne vinde bogpakke nr. 2 ��

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med de 5 år 🇩🇰🇩🇰🇩🇰

    SvarSlet
  13. Krimihjerte fylder 5 år - jeg vil gerne vinde gave 3.

    SvarSlet
  14. Krimihjerte fylder 5 år - tillykke ���� - jeg vil her vinde gave nummer 2 ��

    SvarSlet
  15. Krimihjerte fylder 5 år. Gave nr 1

    SvarSlet
  16. Tillykke med de 5 år.
    Vil gerne vinde gave 2.

    SvarSlet
  17. Krimihjerte fylder 5 år. Jeg vil gerne vinde gave nr. 2. Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  18. 5 år hurra ... og gave 3 helst ��������
    Vh Heidi N S Jensen

    SvarSlet
  19. Krimihjerte fylder 5 år - stort tillykke!
    Jeg vil rigtig gerne vinde gave 1.

    SvarSlet
  20. Bogbloggen bliver 5 år (tillykke).
    Jeg har et par bøger fra Karin Slaughter, så jeg vil gerne vinde gave nr. 2.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  21. Krimihjerte fylder 5 år, stort tillykke ��. Jeg vil gerne vinde gave nr 2.

    SvarSlet
  22. 5 år fylder krimihjerte. Jeg vil gerne vinde gave nr. 3.....

    SvarSlet
  23. Krimihjerte fylder 5 år - stort tillykke.
    Jeg vil gerne vinde gave nr. 2

    SvarSlet