fredag den 11. oktober 2013

Forventninger til Jakob Knudsen kommende krimi

 Jeg er jo glad for at Jakob Knudsen allerede kommer med en ny krimier i februar/marts næste år, jeg synes jo næsten ikke jeg kan vente.

Jeg forventer naturligvis at det igen er en krimi som kan noget særligt. Den skal kunne underholde, men også lige lidt mere end det. Jakob Knudsen har i de 2 krimier han har udgivet indtil nu, netop haft fokus på andet end at underholde - i hans krimier er der også fokus på moral og etik.

Det er jo ikke hver dag at ens egen samfundsmoral og etik bliver testet i en krimi. Det behøver selvfølgelig ikke at være i en krimi at det bliver testet, men det er nu meget sundt lige at tænke over.

Hvad er ellers mine forventninger, ja jeg håber at der kommer mange flere krimier fra Jakob Knudsens hånd, da jeg synes han skriver rigtig godt. Jeg har jo hørt at den kommende krimi har begejstret hans redaktør, så jeg har meget høje forventninger til den.

Så vil jeg da helst have hans krimier til mindst at fylde en hel hylde i min kommende bogreol.

Så jeg håber at du har mange flere plots i ærmet som du kan trylle ned på noget papir.

For jeg vil nu engang gerne læse krimier som også lige giver læseren en grund til lige at tænke en problemstilling eller 2 igennem.

Til slut vil jeg gerne sige tak fordi at du kunne overtales til at være mit første bidrag med en hel ugen hvor fokus kun har været på en dejlig forfatter. Det har været en sand fornøjelse at have dig her på siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar