onsdag den 2. oktober 2013

Bogmessen i Bella Centret

I år bliver det helt anderledes at være på bogmessen i Bellacentret, da jeg ikke skal stå på en stand. Men det gør jo bare at jeg kan bruge min tid helt som jeg vil. Det er jo ikke så dårligt endda.

Der er rigtig meget på programmet særligt om lørdagen. Du kan se hele programmet her

Det er en rigtig god ide til at få overblik at lave sit eget personlige program, det kan du også gøre på siden.

Fredag starter jeg blødt ud med Ole Sohn og Liz Jensen, måske det også bliver til lidt flere så lørdagen ikke bliver alt for hård.

Her går det nemlig løs med Jan Guillou, Julie Hastrup, Kaaberbøl&Friis, Øbro&Tornbjerg, Michael Katz Krefeld bare for at nævne nogen.

Søndag afslutter jeg med Sissel-Jo Gazan, Jesper Stein, Sara Blædel og Lene Kaaberbøl bare for at nævne nogen, der er jo mange flere.

Dem jeg glæder mig allermest til at høre er, ja det er jo spørgsmålet for det er jo lutter gode navne. Men jeg glæder mig ihvertfald til at høre og møde Jan Guillou, Sissel-Jo Gazan og Kaaberbøl & Friis.

Jeg glæder mig i hverfald meget - hvad med dig kommer du også på bogmessen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar