onsdag den 19. august 2015

Krimihjerte fylder 2 år.


For at fejre at krimihjerte fylder 2 år. Så skal i min dejlige læsere selvfølgelig have mulighed for at vinde nogle krimier.

Jeg er blevet opfordret til at invitere til et lille fysisk event. Så det bliver også en mulighed at komme forbi til et lille have-event. Så jeg håber at vejret lige præcis den dag vil være med mig. Det løbet af staben fra kl. 14.30 - 16 den 13. september på Nyløkkevej 86 i Malling, syd for Århus

Der er både mulighed for at vinde bogpakker gennem bloggen og i forbindelse med have-arrangementet.

Tak til forlagene People's Press, Forlaget Hetland, L&R, Modtryk, Politiken, Rosenkilde&Bahnhoff, Rosinante, Turbine, Tellerup, Ordenes by og EC Edition

Der bliver trukket 2 vindere den 13. september. Hvis jeg er så heldig at få besøg den dag af én af mine læsere så vil jeg få én af dem til at lege lykkens gudinde. Konkurrencen her på bloggen bliver skudt i gang i slutningen af næste uge.

Har du lyst til at komme til fødselsdagen kan du på Krimihjertes FB side tilmelde dig begivenheden er du ikke på FB så send mig en mail om at du gerne vil deltage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar