søndag den 2. juli 2017

#Sommerkonkurrence 1

Kan du lide Karin Slaughter?

Hvis du kan svare ja til dette spørgsmål kan du være heldig at vinde de seneste 2 - plus den som udkommer i september måned.

Du kan altså vinde:
De smukkeste
En holdt kvinde
Den gode datter

De smukkeste og Den gode datter er selvstændige krimier/thrillers.

Det eneste du skal gøre er at svare på følgende spørgsmål:

Hvilket land bor Karin Slaughter i?

Du kan svare i en kommentar her på bloggen, eller under indlægget på Krimihjertes FB side.

Herudover vil jeg selvfølgelig blive rigtig glad hvis du har lyst til at dele opslaget, men endnu gladere hvis du vil like Krimihjertes FB side.

Konkurrencen slutter fredag den 7. juli 2017 kl. 20.

Du skal selv holde øje med om du er den heldige vinder.

Rigtig god sommerferie til jer alle.

31 kommentarer:

  1. Karin Slaughter er fra Amerika - og skriver fantastisk 😊🍀😊

    SvarSlet
  2. Karin Slaughter er fra USA. Hun skriver nogle fantastiske bøger.

    SvarSlet
  3. Hun bor i Amerika. Elsker hendes bøger ❤️

    SvarSlet
  4. Svaret er Amerika og hun skriver super gode krimier.

    SvarSlet
  5. Poul Vestensgaard3. juli 2017 kl. 07.50

    Karin Slaughter er fra USA. Er vild med hendes Sara Linton serie :)

    SvarSlet
  6. Atlanta Georgia USA ����

    SvarSlet
  7. Jeg har hendes bøger tilgode, kan se at hun er fra USA.

    SvarSlet
  8. Hun bor i USA,Georgia,Atlanta :-)

    SvarSlet
  9. Hun er fra Georgia, Atlanta USA..

    SvarSlet
  10. Hun er fra USA. Og jeg kan sige Ja til jeg godt kan lide hende😍😍📚📚

    SvarSlet
  11. Karin Slaughter bor i USA. Hun stod lige bag mig i toiletkøen på Krimimessen i Horsens sidste år.

    SvarSlet
  12. Karin kommer fra Amerika. Hun er en af mine ynglings forfatter , så har alle hendes bøger. Den nye der udkommer beholder jeg selv . De to andre må min bror få.

    SvarSlet
  13. Hun er fra Usa, og jeg elsker hendes bøger <3

    SvarSlet
  14. Karin Slaughter er fra USA. Kanon god krimiforfatter.

    SvarSlet
  15. Karin Slaughter er fra Amerika....

    SvarSlet
  16. Hun er fra USA. Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  17. Happy Independence Day til Karin Slaughter 🎉🇺🇸 Hun bor nemlig i USA

    SvarSlet
  18. Hun bor i Atlanta, Georgia , USA.ville gerne vinde den bog, rigtig god forfatter

    SvarSlet
  19. Slaughter kommer fra USA. Jeg ville rigtig gerne være den heldige...

    SvarSlet
  20. Karin Slaughter bor i Usa i Atlanta :)

    SvarSlet
  21. Karin Slaughter er fra USA

    SvarSlet
  22. Karin Slaughter kommer fra USA :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Karin Slaughter konkurrencen er slut. Men du kan lige nå at være med i konkurrencen om et krimi-krus og en Lotte Petri Krimi.

      Hilsen Krimihjerte

      Slet