mandag den 11. november 2019

Før BogForum konkurrence

Det varer ikke mange dage før jeg tager til BogForum. Jeg glæder mig rigtig meget. Der er så meget liv, mennesker med en bogpassion, mange genrer, larm, forfattere og mange mange lækre oplevelser.

Da ikke alle kommer til BogForum så kommer der både en Før BogForum konkurrence - og en Slappe af efter BogForum konkurrence.

Det eneste du skal gøre er at svare på følgende:

Kommer du til BogForum i år?

Skriv gerne en kommentar på bloggen, under indlægget på FB siden eller på Insta (@krimihjerte.dk)
Hvis du svarer på Insta og en af de andre steder får du 2 lodder i konkurrencen.

Konkurrencen slutter søndag kl. 17 - ligesom BogForum.

Rigtig god fornøjelse


People's Press har sponsoreret boggaven.

5 kommentarer:

  1. Nej, det gør jeg desværre ikke. Mvh Helle Pedersen.

    SvarSlet
  2. Nej, jeg kommer desværre ikke til Bogforum. Kh Louise Olesen

    SvarSlet
  3. Jeg kommer desværre ikke, men hvis det er så fedt som det lyder, vil jeg overveje at komme en næste gang :-)

    SvarSlet
  4. Nej, kommer desværre ikke. Måske det lykkedes en dag...

    SvarSlet