onsdag den 18. september 2013

Krimifrokost i Århus midtby

En krimifrokost! Hvad er nu det? Ja det er altså ikke fordi at vi sidder en gruppe mennesker som i bedste Agatha Christie skal opklare et mord.

Det går i al sin enkelthed ud på at jeg skal mødes med en rigtig god bekendt som er mindst lige så bidt af krimier som jeg selv. Det er Rebekka som blogger på www.vildmedkrimi.dk - hvis du ikke kender den kan jeg godt anbefale den, det er en rigtig god blog.

Jeg glæder mig rigtig meget for vi snakker altid rigtig meget om krimifan, blogs, krimier og ikke mindst regner jeg bestemt med at vi også lige skal runde den kommende bogmesse i Bellacentret i november. Den glæder jeg mig vildt meget til. Der er jo ikke noget så dejligt som at være sammen med nogen har den samme interesse som en selv.

Jeg var forresten inde i Bog&Ide i Bruuns galleri i går og det var jo helt vildt de krimi tilbud de havde. Jeg købte Michael Lyckes Metusalemgenet til bare 29,95 kr. Jeg har godt nok læst, så nu skal jeg lige finde ud om jeg har nogen at give den i gave eller om jeg skal lave en konkurrence herinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar