mandag den 23. september 2013

Mofibo

Det var en meget kort abonnements periode jeg havde hos Mofibo, efter en uge har jeg opsige abonnementet. Grunden hertil har været at der var problemer med at få adgang til bogen.

Jeg havde valgt Michael Katz Krefelds Afsporet som den bog jeg ville se om jeg kunne få læst. I dag gik jeg så i gang med at læse den på min iphone - ikke nogen stor succes. For jeg kom ikke engang igennem de sider som jeg havde havde læst i den læseprøve man har kunnet få adgangh til inden den blev udgivet. Så det var en stor skuffelse synes jeg.

Senere har jeg dog godt kunne komme på igen, men er også flere gange blevet smidt.

Dette synes jeg selvfølgelig i sig selv var grund nok til at stoppe abonnementsperioden, men ud over det synes jeg der manglede en del af de nyeste udgivelser som f.eks. Øbro&Tornbjergs Evas sidste dans.

Mange af de krimier som jeg synes er interessante ligger slet ikke derinde. Når de ikke har dem jeg efterspørger synes jeg ligesom ikke det er 100 kr. værd i måneden. Nu er det selvfølgelig heller ikke fordi at jeg ikke har en kæmpe bunke bøger som bare står og bliver læst, men tænk hvis alle nye udgivelser kunne fås gennem Mofibo det ville jo være noget andet. Altså forudsat at jeg overhovedet kunne komme til at læse dem på app'en.

Men hvis jeg nu kunne få mit bog-behov dækket via Mofibo, var det så overhovedet noget jeg var interesseret i? Jeg ELSKER bare papir-bøger, men måske kunne jeg komme til også at elske e-bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar