tirsdag den 8. april 2014

At føle sig bare en lille smule berømt

På Krimihjertes facebook side har jeg i mandags haft et link til Helle Vincentz blog, hvor hun skriver om det at føle eller være berømt. I kan læse Helles indlæg her

Jeg kunne sagtens forholde mig til Helle Vincentzs indlæg. For jeg må da sige, at jeg også, særligt om søndagen, gik og følte mig bare en lille smule berømt.

Forfattere, bloglæsere som godt ved hvem jeg er og som kender min blog. Wauw, det er en ret vild oplevelse, men også fed følelse. Forfattere som jeg ikke selv kender eller måske bare ikke så godt - faktisk godt kendte min blog - og ikke mindst faktisk havde været inde forbi siden. Se det synes jeg jo er vildt.

Jeg fik da også snakket lidt med Helle Vincentz, desværre fik jeg kun hørt lidt af hendes optræden i Telten. Så jeg håber hun kommer på i Bella når der er Bogforum til november, jeg har i hvertfald det på min ønskeliste. Vi fik snakket lidt om at skrive krimier.

Det var også fantastisk at møde et par stykker af mine egne bloglæsere - og til jer (i ved hvem i er) vil jeg sige mange tak for snakken. Det er rigtig dejligt at møde sine læsere.


På Krimifans stand var jeg med til at interviewe Sissel-Jo Gazan og Carin Gerhardsen, 2 af mine absolutte favoritter så det var en kæmpe oplevelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar