søndag den 22. marts 2015

Hjemvendt med en lille stak bøger fra Krimimessen 2015

Det var boghøsten fra krimimessen 2015. Da Michael Lycke i går var forbi Krimifan/ People's Press stand med Vingede kræ - åh hvor blev jeg glad. Jeg har længe gerne villet læse den. Den kan nemlig kun købes i Billunds lufthavn.

Genspejl af Claus Lohman, har jeg forhåndsanmeldt. Anmeldelsen kommer snart her på krimihjerte.

Efter at have interviewet Thomas Clemen, tænkte jeg at Langs smertegrænsen - den kunne jeg da ikke leve uden.

De andre to krimier glæder jeg mig også til at få tid til at læse.

Men ellers skal jeg have renskrevet interviews og forhåbentlig snart have nye anmeldelser på Krimihjerte.

I løbet af næste uge regner jeg med at have det første interview klart, og forhåbentlig en anmeldelse af Genspejl og Willow Rose' Nu kommer han - og ta'r dig.

Så der er noget at glæde sig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar