søndag den 2. februar 2014

Forberedelserne til Årets Krimimesse

Så nærmere det sig tiden hvor forberedelserne så småt skal til at gå i gang. Krimifan skal også i år have en stand, hvor vi får besøg af gode forfattere. Det glæder jeg mig meget til.

I den forbindelse har jeg været i kontakt med en masse forlag for at høre hvilke forfattere de har med på messen. Og hold da op siger jeg bare - masser af gode forfattere også de kendte af slagsen.

Både Jussi Adler-Olsen, Sara Blædel og Elsebeth Egholm kommer til årets krimimesse.

Husk der er den 5. februar at programmet offentliggøres.

Der er masser af gode forfatternavne som gæster krimimessen i år. Så jeg er sikker på at alle som gæster krimimessen i år får travlt hvis de skal nå at høre alle deres favoritter.

Jeg glæder mig særligt til de her:
Jesper Stein, Sissel-Jo Gazan, Jakob Knudsen, Mads Peder Nordbo, Ninni Schulmann, Carin Gerhardsen - ja jeg kunne blive ved længe.

Jeg er bare spændt på hvor mange jeg når at høre og selvfølgelig møde i Vesthallen.

Håber at i kan få plads i jeres krimimesse kalender til at høre/møde alle jeres ynglingsforfattere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar