torsdag den 13. februar 2014

forfattere på Krimifans stand til Krimimessen

Lige for tiden bliver der jongleret rundt med diverse forfattere :)

Der kommer rigtig mange gode - lige nu venter vi svar på om Sissel-Jo Gazan kan komme forbi. Det håber jeg personligt rigtig meget - for jeg er en rigtig stor fan af hendes videnskabskrimier. Du kan læse min anmeldelse af Svalens graf her. Hvis du endnu ikke har læst nogen af Sissel-Jo Gazans videnskabskrimier - så er der bare tilbage at sige at du har nogle dejlige oplevelser i vente.

Er du Chris Carter fan - så har du også mulighed for at møde ham på Krimifans stand.

Der er selvfølgelig også en del andre forfattere. De bliver alle interviewet på standen - og personlig glæder jeg mig til at høre lidt om Inger Wolf og Jens Østergaards oplevelser i Krimidysten som Krimifan kørte sidste sommer.

Som altid er det lidt et puslespil at få forfatter-tidsplanen til at falde i hak. Bagefter venter der så endnu et puslespil - nemlig vagtplanen for os som skal stå på standen. Der er jo også noget vi gerne vil høre rundt omkring. Mange af os har så også hver vores blog som vi nok også gerne vil ud og samle lidt nyt stof til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar