fredag den 10. oktober 2014

Efterårsferien - måske du også skal læse nogle af de her?

Dette er lige omkring de krimier og spændingsbøger som er landet i min postkasse indenfor de sidste par uger. Så der er lidt at gå i gang med.

En efterårsferie burde jo kunne gøre bunken lidt mindre - men nu må jeg se. Det skrider lidt bedre frem med læsningen. Men helt godt er det nu ikke endnu. Læsebrokeringen er vist skiftet ud med sygdom.

Så nu håber jeg at en weekend, og nogle fridage sidst på ugen kan klare det hele. For lige nu kommer der jo masser af gode bøger. Så for ikke at falde tilbage - og ingenting få læst - indrømmer jeg gerne at jeg startede på den øverste en kort sag på 210 sider - Det uvelkomne bevis. Med så kort en historie forventer jeg at al overflødigt er skåret væk, og det vil jo snart vise sig om jeg får det ønske opfyldt.

Kan i alle have en god efterårsferie.

Hvad skal du bruge din efterårsferie på?

1 kommentar:

  1. Det ser spændende ud - rigtig god fornøjelse :-)

    Jeg har ikke efterårsferie. Det har jeg overladt til mine kolleger med børn - så holder jeg ferie til foråret i stedet :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet