torsdag den 2. oktober 2014

Min programlægning af Bogforum

Uha det bliver mere end svært at nå det hele.

Da jeg endnu ikke ved hvornår jeg tager afsted hjemmefra fredag - så er der allerede 3 arrangementer som hænger i en tynd tråd. Men der er fyldt godt op - så jeg er nok mere end almindelig træt søndag når jeg er landet derhjemme igen.

Fredag kommer til at bestå af mindst 4 arrangementer som starter kl. 13.30 og det sidste er kl. 17.40

Lørdag består af 7 arrangementer - det første starter kl. 11.30 og det sidste er kl. 17.

Søndag er der så til gengæld 9 arrangementer - det første starter kl. 10.30 og det sidste kl. 13.45.

Så det bliver en rigtig travl weekend. Ud over alt det jeg skal høre, skal der jo også være tid til bare at gå rundt til alle standene og ikke mindst hilse på alle dem man kender - og ikke mindst få hilst på forlagene og forfatterne.

Jeg glæder mig til at se Rebekka Andreasen på slap line omkring emnet "Krimigenrens  udvikling i store træk" og selvfølgelig til at høre Krimifans Niels Søndergaard interviewe Inger Wolf.

Men jeg indrømmer gerne at det er lidt af et puslespil at få det hele til at gå op - så jeg kommer til at høre så meget af det jeg rigtig gerne vil høre.

Hvis du skal afsted - er du så ved at planlægge hvad du skal høre? Og kan du nå det hele?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar