torsdag den 1. december 2016

Advents konkurrence # 2

Nu nærmer vi os med raske skridt 2. søndag i advent. I denne weekend kan du blive den heldige vinder af Kureren. Du kan læse Krimihjertes anmeldelse af Kureren HER.

For at deltage i konkurrencen, skal du svare på følgende spørgsmål:

Hvilken bog skal du læse i din juleferie?

Du kan skrive dit svar i en besked via bloggen, som kommentar til indlægget her eller på Krimihjertes FB side under dette indlæg.

Konkurrencen slutter søndag den 4. december 2016 kl. 16.

Som vinder har du 3 dage efter offentliggørelsen til at kontakte mig med dine kontaktoplysninger, ellers trækker jeg en ny vinder.

Præmien er sponsoreret af Modtryk.

22 kommentarer:

  1. En holdt kvinde af Karin Slaughter.

    SvarSlet
  2. Tror jeg begynder på Justin Cronins trilogi som jeg netop har købt ☺

    SvarSlet
  3. Jeg er spændt på at læse Skruestikken af Flynn Berry

    SvarSlet
  4. Jeg skal forhåbentlig læse minimum én af alle de bøger, der er på min ønskeseddel (det er fx Øbro og Tornbjerg, Jussi Adler-Olsen, Jens Henrik Jensen osv osv osv) :-)
    - ellers må jeg jo kaste mig over en af dem, fra hylden.

    SvarSlet
  5. Sommerfuglen! ❄🌚☃⛇

    SvarSlet
  6. Inger Gammelgaard Madsen: Dommer og bøddel. Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  7. SLAUGHTER En holdt kvinde����

    SvarSlet
  8. Jeg har fået Den første af Justin Cronin i fødselsdagsgave, jeg tror der er sider nok til juleferien.

    SvarSlet
  9. Jeg skal læse Paris af Edward Rutherfurd. Det er en tung tyk bog, så den skal læses over nogle dage, hvor der kan hygges i stuen 🍀

    SvarSlet
  10. Jeg satser på jeg kan få læst Selfie færdig. Det kniber lidt med tiden📚📚

    SvarSlet
  11. Karin Adler serien af Ann Rosman,har læst de to første og de næste tre i rækken står klar (y)

    Hilsen Susanne
    circe@os.dk

    SvarSlet
  12. Jeg satser på at få læst Selfie 😊

    SvarSlet
  13. Det forbandede barn, ravnens hvisken og et par gode krimier.

    SvarSlet
  14. Ann Rosman skal indtages tror jeg

    SvarSlet
  15. Forhåbentlig "En holdt kvinde"

    SvarSlet
  16. Hvis ikke jeg når det inden ferien, så skal jeg læse dybet af Mikael Katz Kreffelde :-)

    SvarSlet
  17. Jeg har netop hentet "Dybet" i går på biblioteket. Sonja Bech/ sonjabech@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Selfies, medmindre jeg får noget endnu mere spændende i julegave

    SvarSlet
  19. Jeg skal læse Selfies, den ligger og venter på, jeg får ferie :-).

    SvarSlet
  20. Jeg skal blandt andet læse "De syv søstre" af Lucinda Riley

    SvarSlet
  21. Skal læse I mørke er alle ulve grå af Gunnar Staalesen.

    SvarSlet
  22. Jeg håber, jeg skal læse Selfies i juleferien <3

    SvarSlet