tirsdag den 27. december 2016

nyt på bloggen

Her i december måned er jeg startet på noget nyt. Jeg har valgt en forfatter og fortrinsvis læst bøger af denne forfatter.

I december måned - har det været Sofie Sarenbrants krimier. Så nu har jeg læst alle de krimier hun har udgivet i Danmark.

Det er også blevet til en enkelt anden krimi i løbet af december måned.

Det har været en måned hvor jeg har haft brug for at læse nogle spændende og medrivende krimier - som primært har skulle underholde mig.

Det har de til fulde opfyldt. Du vil derfor snart kunne læse anmeldelserne af de sidste 3 krimier fra Sofie Sarenbrants og Steen Lassens Du skylder et liv.

Det er noget som jeg vil gøre også i 2017. Blandt andet vil jeg i foråret have fokus i en måned med Pierre Lemaitre, Poul Erik Larsson og en endnu ikke valgt forfatter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar