mandag den 12. februar 2018

vinterferie konkurrence

Nu er min vinterferie gået i gang, og jeg synes det er en rigtig god måde at skyde den i gang med en konkurrence.

Du kan vinde 2 anmelderroste krimi/thrillers.
Dyndkongens datter af Karen Dionne,
eller
Helikopterkuppet af Jonas Bonnier.

Konkurrencen er sponsoreret af Gyldendal og L&R.

I stedet for at skrive hvilken bog i ønsker at vinde, er det meget sjovere for mig at høre om hvilken bog i læser lige nu.

Jeg bliver selvfølgelig super glad hvis i "synes godt" om Krimihjertes FB side.

Konkurrencen slutter fredag den 16. februar 2018 kl. 22.

Som altid har vinderne 2 dage til at sende deres kontaktoplysninger, regnet fra den dag vinderne offentliggøres. Gør man ikke det finder jeg nye vindere.

Rigtig god fornøjelse.

15 kommentarer:

  1. Jeg er ved at læse Pigen under jorden af Elly Griffiths og den er super spændende. Er ret vild med hovedpersonen Ruth og glæder mig meget til at følge hende og Nelson når de næste i rækken bliver oversat😃

    SvarSlet
  2. Jeg finder dig altid af Elsebeth Egholm ☺️
    Pia Timm

    SvarSlet
  3. Jeg er lige begyndt på To brødre af Ben Elton ��meget spændende fra første side

    SvarSlet
  4. Jeg læser jeg finder dig af Pernilla Ericsson Morgenstjernen af Pierce Brown og Harry Potter og fangen fra Azkaban.

    SvarSlet
  5. Jeg er i gang med Ægte amerikanske cowboybukser af Jan Guillou

    SvarSlet
  6. Halvvejs igennem Oprindelse af Dan Brown

    SvarSlet
  7. Jeg har lige afsluttet Pierre Lemaitre: "Brudekjolen". Jeg regner med at starte på Camilla Läckberg: "Heksen".

    SvarSlet
  8. Jeg har allerede afsluttet "Pigen under jorden". Derefter var det tid til en fagbog. Jeg kan godt lide at veksle. Det blev "Fredrik og Matilde - Kvindebevægelsens og fredsbevægelsens pionerer" om ægteparret Fredrik og Matilde Bajer. Han er den eneste dansker der har modtaget Nobels Fredspris. Hun oprettede Dansk Kvindesamfund. De var ekstremt passionerede og forud for deres tid. Det har været en fornøjelse at læse om dem. Bogen er på Gads forlag - skrevet af Ole Mortensøn.

    SvarSlet
  9. Jeg har fundet en Agatha Christie jeg ikke har læst før: Brevet, der dræbte. Det er så morsomt at disse gamle krimi-klassikere bliver genudgivet. Den model jeg har fundet, er en ebog fra januar i år.

    SvarSlet
  10. Jeg har lige læst den sidste side af Fars Dreng. Nu skal jeg i gang med Ondt blod (Emilie Schepp)

    SvarSlet
  11. Jeg er i gang med to bøger p.t. Dødevaskeren og Pigen uden hud.
    /Lotte Middelfart

    SvarSlet
  12. Jeg har lige købt Ligblomsten af Anne Mette Hancock, så den skal jeg igang med snarest muligt. Mvh. Helle Pedersen

    SvarSlet
  13. Jeg skal igang med Springflod af Cilla & Rolf Börjlind :-)

    SvarSlet
  14. Jeg har netop købt 'Ondt blod' af Emelie Scheep' - og glæder mig til at læse den.

    SvarSlet
  15. Jeg har lige afsluttet Vi ses deroppe af Pierre Lemaitre og er nu i gang med Dan Browns Tankados kode

    SvarSlet