søndag den 23. juli 2017

Sommer konkurrence # 4

I denne uge sætter Krimihjerte sammen med Politikens Forlag denne bogpakke på højkant.

Elsebeth Egholm: Jeg finder dig altid
Luttemann & Kallentoft: Bambi
Terry Hayes: Jeg er pilgrim

For deltage i konkurrencen skal du svare på dette spørgsmål:

Hvad hedder Elsebeth Egholms nye hovedperson?

Svaret kan du skrive i en kommentar, en besked via bloggen eller på Krimihjertes FB side. Konkurrencen slutter fredag den 28. juli 2017 kl. 20.

Når du svarer som anonym i en kommentar på bloggen, så skriv lige dit navn i forbindelse med svaret - så er det nemmere at finde den rigtige vinder.

Krimihjerte bliver altid glad når der er nye som synes om Krimihjertes FB side, så gør endelig det. Du må meget gerne dele konkurrencen.

Husk selv at holde øje med om du har vundet. Vinderen har 3 dage til at sende sine kontaktoplysninger, alternativ finder Krimihjerte en anden vinder.

Rigtig god fornøjelse.

Bogpakken er sponsoreret af Politikens Forlag.

53 kommentarer:

  1. Hun hedder Rina :-)

    Vh Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun hedder Rina
      Sikke en fantastisk give-away 🤗🤗🤗😘😄

      Slet
  2. Lækker bogpakke 👍🏻.
    Hovedpersonen hedder Rina.

    SvarSlet
  3. Wow, sikke en spændende bogpakke! Jeg krydser fingre.

    Hovedpersonen hedder Rina.

    SvarSlet
  4. Hun hedder Rina. Og jeg glæder mig meget til at lære hende at kende📚📚

    SvarSlet
  5. Hun hedder Rina - og det ville gøre så godt i liggestolen i Italien :-)

    mvh Mai Ligaard

    SvarSlet
  6. Hovedpersonen hedder Rina 😍 Lækker præmie som jeg ville elske at vinde.
    Hilsen Sussie Hyldmar.

    SvarSlet
  7. Hun hedder Rina!☔️☔️

    SvarSlet
  8. Hun hedder Rina

    Pia Timm Hagmann

    SvarSlet
  9. Hovedpersonen hedder Rina, selvom jeg ikke har læst så mange af forfatterens bøger, håber jeg stadig at vinde. :)

    SvarSlet
  10. Hun hedder Rina og jeg glæder mig helt vildt til at møde hende 😃📚

    SvarSlet
  11. Hun hedder Rina,og jeg glæder mig til at lære hende at kende.
    Elsebeth Egholm er en super dem i krimiforfatter synes jeg 😌

    SvarSlet
  12. Der skulle selvfølgelig stå femi krimiforfatter☺

    SvarSlet
  13. Hun hedder Rina

    SvarSlet
  14. Rina

    Mvh Henriette Jørgensen

    SvarSlet
  15. Wow - skøn præmie, den vil jeg gerne vinde. Den nye hovedperson hedder Rina.

    SvarSlet
  16. Hun hedder Rina. Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  17. Den nye figur hedder Rina - og sikkert lige så spændende et bekendtskab som Dicte, Rosa, Peter mfl.
    Lækker præmie!

    SvarSlet
  18. Rina! :) Krimi hilsen Susanne Vogt Rassing Pedersen

    SvarSlet
  19. Hun hedder Rina ��

    SvarSlet
  20. Den nye hovedperson hedder Rina

    SvarSlet
  21. Hun hedder Rina,

    Uh denne bogpakke ville jeg virkelig gerne vinde!

    SvarSlet
  22. Hun hedder Rina

    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  23. Den nye hovedperson hedder Rina.

    SvarSlet
  24. Alice Bohlbro Pedersen24. juli 2017 kl. 15.31

    Hun hedder Rina. :)

    SvarSlet
  25. Hun hedder Rina.

    SvarSlet
  26. Hun hedder Rina.

    SvarSlet
  27. Rina- lækker fødselsdagsgave til manden min

    SvarSlet
  28. Rina er navnet!
    Mega lækker bog pakke 😊😉😁

    SvarSlet
  29. Hun hedder Rina��
    Hilsen Lars Henningsen

    SvarSlet