tirsdag den 15. september 2015

Krimihjertes 2 års dag i ord og billeder

Så blev det søndag den 13. september - og alt er klart til at byde de gæster indenfor som fik lyst til at komme om fejre Krimihjertes 2 års dag. Der var bagt masser af kage, hertil blev der serveret varm cacao, kaffe og te. Rundt omkring var der masser af boggaver som var sponsoreret af forfatterne Lotte Petri, Lill Bowman, Rosinante, Tellerup, Turbine, People's Press, EC Edition, Politiken, Mellemgaard. Der var også fint besøg af krimiforfatter Jens Østergaard. Da han trådte ind af døren, var der netop trukket en vinder af alle hans krimier. Så han skrev naturligvis en hilsen til vinderne i bøgerne. 

Senere den dag satte Jens Østergaard en status på Facebook som gjorde mig rigtig stolt. Den har jeg selvfølgelig delt på Krimihjertes Facebook side. Måske har du allerede læst den?

Der kom 2 andre bloggere på besøg Ann-Kristine som også anmelder for bogrummet.dk og desuden også har sin egen blog samt Tine fra Krimifan og Frk. Tines krimitanker. Det var rigtig dejligt at i havde lyst og tid til at komme og være med til at fejre bloggen.

Ellers gik dagen med en masse hygge, krimisnak og selvfølgelig blev biblioteket også vist frem. Jeg havde også ryddet en del op i reolen, så der var en del bøger som fandt nye ejere. Så nu håber jeg at bøgerne giver glæde i deres nye hjem. Jeg har ihvertfald nydt at have dem i mit. Men nu er der igen en smule plads til enkelte af efterårets nye udgivelser.

En af de besøgende som jeg var særlig glad for at se, hun er  på billedet herunder. En god veninde som jeg ellers havde mistet kontakten med - det er vist 20 år siden vi sås sidst. Men det skal der nu laves om på.
I en del af fødselsdagskortene stod der at deltagerne glædede sig til mange flere af Krimihjertes fødselsdage. Om de næste bliver fejret på samme vis - tja det er jeg nu ikke sikker på. Selv om det var rigtig rigtig hyggeligt.

Men en hel forrygende dag var det ihvertfald, med masser af krimiglade mennesker. Det er jo ikke den værste måde at tilbringe sin søndag med.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar