fredag den 7. december 2018

Julekonkurrence

Kunne du tænke dig at få en julegave som du virkelig ønsker dig?

Så synes jeg da at du skal deltage i Krimihjertes julekonkurrence. Her har du nemlig muligheden for at vinde Mirakelbarnet af Hammer & Hammer.

Det eneste du skal gøre er at skrive, om du ønsker dig bøger til jul?

skriv det på enten Krimihjerte FB-side eller som en kommentar her på bloggen.

Konkurrencen slutter mandag den 10. december kl. 20.

Vinderen offentliggøres tirsdag den 11. december 2018 - herefter har vinderen 3 dage til at sende sine kontaktoplysninger.

Gyldendal har sponsoret bogen.

17 kommentarer:

  1. Ja, jeg ønsker mig Mørket kalder i år :-)

    Glædelig jul <3

    SvarSlet
  2. Ja jeg ønsker min bøger til jul.
    Mail:solvejgbent@email.dk

    SvarSlet
  3. Ja selvfølgelig :-) ønsker jeg mig bøger i julegave
    😁😄😚🤣😄😆😆😊😊

    SvarSlet
  4. Ja jeg ønsker mig bøger året rundt. Også til jul.🥰🥰😍

    SvarSlet
  5. Ja...Jeg har cirka 20 bøger på min ønskeseddel- der i blandt mirakelbarnet.
    Glædelig jul ��
    Kh Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet
  6. Ja jeg ønsker mig altid gaver til jul.
    ChristinaGlasdam@gmail.com

    SvarSlet
  7. Ønsker altid bøger, f eks ovenstående gevinst, eller den 3.søster af Sarah blædel

    SvarSlet
  8. Ja, jeg ønsker bla. Jule Hastrups Blodspor

    SvarSlet
  9. Jeg har flere krimi bøger på min ønskeseddwl��

    SvarSlet
  10. Jeg tror aldrig rigtig, at man går galt i byen med byer til jul :-)
    Så ja, jeg ønsker mig også bøger.

    SvarSlet
  11. Jeg ønsker mig ALTID bøger til jul

    SvarSlet
  12. Da vi har afskaffet julegaverne for flere år siden, ønsker jeg mig ikke noget - vi køber det hver især.

    SvarSlet
  13. Ja, jeg har altid flere bøger på juleønskelisten

    SvarSlet
  14. Ja, brændende … og jeg har de 5 første af Hammer og Hammer.

    SvarSlet
  15. Ja, har altid krimier på ønskesedlen. Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  16. Ja har en enkelt krimi på ønskesedlen i år 🎅

    SvarSlet
  17. Jeg har mange bøger på min ønskeliste, men
    Mest af alt ønsker jeg mig Smaragdsliberen 🍀🎄

    SvarSlet