onsdag den 16. marts 2016

KONKURRENCE: Vind Samuel Bjørks Ugle bog

Så er det igen konkurrencetid på Krimihjerte.

Jeg vil nemlig gerne fejre at min optræden i Gymnastiksalen på Krimimessen i søndags gik godt. Det var jo nærmest et tilløbstykke så mange var der som gerne ville høre Lotte Petri og jeg på slap linie.

For 1,5 år siden kunne vi første gang stifte bekendtskab med Samuel Bjørk. Den nye udkom den 11. marts 2016. Jeg glæder mig selv til at læse bog og finde ud af om bogen er lige så god som den forrige.

For at være med i konkurrencen skal du svare på om dette spørgsmål:

Hvor mange krimier har Samuel Bjørk udgivet i Danmark?

Konkurrencen slutter søndag den 20. marts kl. 16

Rigtig god fornøjelse

Præmien er sponsoreret af Forlaget Rosinante


30 kommentarer:

  1. Han har udgivet 2 bøger I Danmark

    SvarSlet
  2. Uglen dræber kun om natten er den anden bog han har udgivet i DK Så det må blive 2 stk :-)

    Hilsen Susanne Bank J

    circe@os.dk

    SvarSlet
  3. Samuel Bjærk har udgivet 2 bøger i Danmark. Bog 1. "Der hænger en engel alene i skoven" bog 2 "Uglen dræber kun om natten " har ikke læst nogle af den endnu men de står på mig skal læse liste. �� Sammen med mange andre.

    SvarSlet
  4. 2 bøger er det blevet til indtil videre

    koldfoer12 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  5. Han har udgiver 2 krimier, glæder mig til at læse denne, så håber jeg er heldig 😀

    SvarSlet
  6. Samuel Bjørk har udgivet 2 bøger på dansk i samme serie.

    Jeg har læst "Der hænger en engel alene I skoven". Den var rigtig god, så jeg krydser fingre for at være den heldige vinder af "Uglen".
    ������

    SvarSlet
  7. 2 stk. på dansk......

    SvarSlet
  8. Han har - med Uglen dræber kun om natten - udgivet to bøger i Danmark. Der hænger en engel alene i skoven var virkelig fænomenal, så har høje forventninger til efterfølgeren!

    SvarSlet
  9. Dette er hans anden bog der udkommer i Danmark📚

    SvarSlet
  10. To er der blevet udgivet :)

    SvarSlet
  11. Svaret er 2 bøger, jeg glæder mig til at læse den nye

    SvarSlet
  12. Han har udgivet to bøger i Danmark

    SvarSlet
  13. Han har nu udgivet 2 bøger i Danmark 😊

    SvarSlet
  14. 2 stk.
    Mvh. Helle Pedersen

    SvarSlet
  15. 2 bøger har Samuel Bjørk udgivet i Danmark.

    lisbethmajas84@gmail.com

    SvarSlet
  16. Han har fået udgivet 2 bøger.

    SvarSlet
  17. Han har nu udgivet 2 bøger i Danmark :)
    mvh
    Lene
    virkerikke@live.dk

    SvarSlet
  18. 2 bøger er det blevet til :-).
    Hilsen Camilla B. K.

    SvarSlet
  19. Samuel Bjørk har udgivet 2 bøger i Danmark.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  20. Hun har udgivet 2 bøger :)

    saspigen2@live.dk

    SvarSlet
  21. 2 stk indtil videre ����

    Mvh
    Lone Danl Andersen

    lonedahlandersen@outlook.com

    SvarSlet
  22. 2 stk :-)
    Glæder mig også rigtig meget til denne

    SvarSlet
  23. Anne-Lise Christensen17. marts 2016 kl. 17.50

    Han har indtil nu udgivet 2 bøger i Danmark :-)

    SvarSlet
  24. Han har udgivet to bøger i Danmark :)

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  25. 2 bøger har hun udgivet i Danmark :) Håber på flere!! ;)

    SvarSlet
  26. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet