mandag den 9. december 2013

Julekonkurrence del 2

I denne uge kan du også vinde gode boggaver.

Som tidligere annonceret er denne uges hovedpræmie Sara Blædels Dødesporet.

I denne del 2 af Julekonkurrencen vil der også være flere boggaver at konkurrere om. For at være med i konkurrencen skal du lige som sidst kommentere på dette opslag eller skrive en kommentar til linket på facebook.

Du vil senere på ugen kunne se hvilke bøger du kan vinde i denne uge.

Sidste frist for deltagelse er fredag kl 22.

Jeg håber at endnu flere i denne uge har lyst til at deltage.

God fornøjelse


6 kommentarer:

  1. Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at vinde Dødesporet......en perfekt adventsgave til mig :-)
    Julehilsen fra Heidi

    SvarSlet
  2. Dødesporet ..... Det lyder rigtig spændende... kh Lajla og Preben

    SvarSlet
  3. En god bog til strandkanten ville være perfekt :-)
    Hilsen Randi D.

    SvarSlet
  4. KrimiHjerte? Ja, nu ved jeg, hvad Lones hjerte er fuldt af og munden løber over med... Troede en overgang det var vores arbejde, men det eneste kriminelle der er vist, at det gode ikke altid vinder.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  5. Der er altid plads på min bogreol til en go' krimi, så send den bare til mig. :-)

    SvarSlet
  6. krimi ja tak ;) hilsen Pia

    SvarSlet