mandag den 30. december 2013

Hvad året 2013 bragte af krimioplevelser

Godt nytår til alle krimihjertes dejlige læsere.

I år har været et år hvor der er sket rigtig meget. I september 2013 startede jeg bloggen Krimihjerte. Egentlig fordi at jeg savnede at blogge om krimier, der var der nemlig dømt pause på Krimifan. Ikke mindst har jeg været glad for at både forlagene og brugerne af min blog, støttede op om julekonkurrencen. 

Det har også været rigtig sjovt med forfatterinterviewene, der har ihvertfald ikke været nogen forfattere som ikke ville stille op. Jeg venter dog stadig spændt på at at få svarene retur fra denne dejlige danske krimiforfatter.

Men lige nu kan vi jo læse på Facebook at Sara Blædel har tilbragt julen i Mexico. Men jeg håber at Sara Blædel snart kan blive Ugens forfatter på Krimihjerte.

Ellers har den helt store oplevelse jo været bogmessen i Bella Centret hvor også ovenstående billede er fra. Her fik jeg snakket med rigtig mange forlag, forfattere - og jeg fik selvfølgelig også em god stak bøger med hjem.

Noget af det bedste var dog dette ....
 da Krimifan fik Saxos innovations ærespris. Vi vidste godt at vi var med blandt de sidste 3 :) Vi vandt ikke selve prisen, men æresprisen - det var bare rigtig flot.

Den næste store oplevelse bliver selvfølgelig Krimimessen i Horsens, den glæder jeg mig rigtig meget til.

Håber i alle får et rigtig godt nytår. Krimihjerte vil gerne ønske jer rigtig mange dejlige oplevelser med krimier i 2014.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar