fredag den 27. december 2013

Nu er juledagene ved at være ovre

Så hvad bragte juledagene så?

En dejlig krimi lå der under juletræet til mig - Hellig alliance af A.J. Kazinski. Den glæder jeg mig til at komme i gang med. Men lige nu er jeg allerede i gang med 2 andre.

Ellers har juledagene stået på dejlig hygge med både den ene del af familien og den anden. Nu har julefreden lagt sag, så er der lidt til at læse. Næste bog jeg skal i gang med er Øbro&Tornbjergs Evas sidste nat. Den håber jeg at være færdig med lige efter nytår, så kan jeg nemlig få mit interview på krimihjerte.

De andre dejlige julegaver ligger endnu under juletræet, men de skal snart på plads.

Håber i alle har haft en rigtig dejlig jul og forhåbentlig fået julens dosis af familiehygge.

Håber i har fået nogle dejlige gaver - og måske en bog eller 2.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar