mandag den 2. december 2013

Krimihjerte er også i julehumør

Lige som hos mange andre er julehyggen ved at indfinde sig hos Krimihjerte.

Som hos så mange andre er boggaver jo et hit :) Jeg har fået lov at få et par eksemplarer fra et par forlag. Så derfor kommer er en lille julekonkurrence her på bloggen.

Julekonkurrencen går i al sin enkelthed ud på at du skal skrive en kommentar i kommentarfeltet og at du skal dele blogindlægget på facebook.

Nu er jeg jo ikke den eneste som har en julekonkurrence, hvor man kan vinde bøger. Stort set alle forlagene kører julekonkurrencer. Herudover er der diverse blogs som kører julekonkurrencer. Så der er rig mulighed for at vinde en ekstra julegave på facebook, og diverse blogsites.

Hvad den første bog er - er selvfølgelig en hemmelighed :)

Så smid en kommentar i kommentarfeltet her - eller på facebook, så er du måske den heldige vinder af en ekstra julegave. Lørdag kl. 23 er sidste frist for at deltage i denne uges konkurrence.


5 kommentarer:

  1. Jaaa jeg vil da rigtigt gerne vinde en extra julegave :)
    Julehilsen fra Heidi NSJ :)

    SvarSlet
  2. Kunne være rigtig dejligt med en god ekstra bog.......kh fra Lajla & Preben

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, min google konto driller.. øv. Men kort og godt- Jeg er selvfølgelig "all in" på din julekonkurrence. Og må indrømme det der med hemmeligheder tricker mig lidt... Tror jeg er født nysgerrig ;) SÅ spændende at f løst mysteriet om både titel og vinder ♥ God nat herfra. Annette Deleuran

      Slet
  4. Jeg er altid frisk på at vinde en krimi :)

    SvarSlet