torsdag den 27. oktober 2016

KONKURRENCE

Nu er det snart Bogforum-tid. I stedet for at vinde dagsbilletter, har du her muligheden for at vinde den helt nye krimi af Dennis Jürgensen - Hviskende lig.

Den udkommer den 11. november, samtidig med at Bogforum løber af stablen. Det er det 3. bind i serien om Roland Triel.

Hviskende lig er sponsoret af Forlaget Tellerup.

Du kan svare ved at lægge en kommentar her på bloggen eller under opslaget på Krimihjertes FB side.

Spørgsmålet er ganske enkelt, hvilken krimien glæder du mest til at læse her i efteråret?

Konkurrencen slutter fredag den 4. november kl. 16.

Rigtig god fornøjelse.

48 kommentarer:

  1. Selfies af Jussi Adler Olsen er den krimi jeg glæder mig mest til at læse sammen med Hviskende lig af Dennis Jürgensen

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig mest til at læse den nye Øbro Tornbjerg og den Ravn-krimi. Jussi har jeg allerede læst :-)

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig vildt til at læse Hviskende lig, men også Selfie og den nye Katz Krefeld.
    Så der er meget at glæde sig til.....

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig til at læse Dennis Jürgensens nye krimi men også Michael Katz Krefeld står højt på læselisten :-)

    SvarSlet
  5. Den nye Linda Castillo, den nye Stephen King, den nye Tess Gerritsen og selvfølgelig hele trilogien af Dennis Jürgensen - som jeg har gemt for at tage dem sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skam ikke kun en trilogi, den fortsættes i næste bog :-)

      Slet
    2. Fedt!!!! Synes, jeg havde læst et sted, at der kun kom tre. Nå, men så vil jeg i gang med den - har kastet lange blikke efter de to første i min bogreol :)

      Slet
  6. Jeg glæder mig meget til den nye bog med Karin Slaughter

    SvarSlet
  7. Jeg har glædet mig til at læse Hviskende lug i meget lang tid 😊

    SvarSlet
  8. Jeg glæder mig meget til hviskende lig. Jeg elsker Dennis Jürgensen.

    SvarSlet
  9. jeg glæder mig mest til De frosne flammer af Jens Henrik Jensen

    SvarSlet
  10. Jeg glæder mig til Dybet med Ravn af Michael Katz Krefeldt.

    SvarSlet
  11. Jeg glæder mig meget til at komme igang med Pigen og Vogteren📚📚

    SvarSlet
  12. Jeg glæder mig blandt mange andre til Krefelds nye. Jeg har endnu ikke læst Selfies, syntes den får så blandede anmeldelser. Men svært at plukke en helt specifik ud, når jeg nu ved jeg sikkert skal have tygget det meste igennem. Naturligvis skal Hviskeren læses, om jeg vinder eller ikke vinder. Jeg syntes omslaget er enormt "uhyggeligt" og håber indhold lever op til hvad forsiden lover ;) God læsning og på glædelig bogforums gensyn ,)

    SvarSlet
  13. Jeg glæder mig mest til at læse Selfies af Jussi Adler-Olsen, men Hviskende lig står også højt på listen.

    SvarSlet
  14. Jeg glæder mig til at læse Lotte og Søren Hammers nye bog Mørkemanden. Det plejer at være spændende læsning fra deres side, så mon ikke den nye bog indfrier mine ønsker om en rigtig krimi.

    SvarSlet
  15. Syge sjæle af Kristina Ohlsson også har jeg haft Se aldrig væk af Linwood Barclay liggende i skal-læse bunken længe :-) Derudover glæder jeg mig til den nye af Karin Slaughter og den nye af Linda Castillo.

    SvarSlet
  16. Jeg glæder mig til at læse Yrsa Sigurdardottirs bog DNA, der udkom i sensommeren

    SvarSlet
  17. Jeg glæder mig mest til at læse den nye Lotte og Søren Hammer krimi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Morten. Vil du sende mig dine kontaktoplysninger i en privat besked.

      Slet
    2. jeg har nu fundet en anden vinder, da du ikke er vendt tilbage.

      Slet
  18. Jeg glæder mig til mange. Jeg kan fx nævne Øbro og Tornbjerg den nyeste i serien
    - og så vil jeg vildt gerne læse Dennis Jūrgensen ������

    SvarSlet
  19. The kept woman af Karin Slaughter....meen der er nu mange gode at se frem til.

    SvarSlet
  20. Har lige læst 'Selfies' og glæder mig helt vildt til Dennis Jürgensens'Hviskende lig'

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Den nye med Karin slaughter . Michael Katz Krefelds Dybet, Linda Castillo efter stormen og Dennis Jürgensens hviskende Lig.

    SvarSlet
  23. Hviskende Lig af Dennis Jürgensen. Jeg er vokset op med Dennis´ Jürgensens bøger og er stadig lige så glad for dem som jeg altid har været. Det er skønt at hans forfatterskab har ført til voksen bøger som jeg stadig lidt vil betegne Relief og mest af alt Roland Triel serien.

    SvarSlet
  24. Uden tvivl "hviskede lig" af Dennis Jürgensen.

    SvarSlet
  25. Her i efteråret er Dennis' "Hviskende Lig" den eneste krimi, jeg glæder mig til at læse.

    SvarSlet
  26. Selfies af Jussi Adler Olse og Hviskende lig afDennis Jürgensen, glæder jeg mig mest til at læse.

    SvarSlet
  27. Jeg glæder mig som mange andre til Hviskende Lig af Dennis, da han er min favorit, uanset målgruppen han skriver til. Derudover skal jeg læse Jo Nesbø, Inger Wolf og Elsebeth Egholm

    SvarSlet
  28. Absolut: Hviskende lig af Dennis Jürgensen

    SvarSlet
  29. Hviskende lig!
    Selfies er jeg i gang med p.t.

    SvarSlet
  30. Jeg glæder mig også til Hviskende Lig af Dennis Jürgensen. Selfies var fantastisk, den er jeg lige blevet færdig med. Mvh. Helle Pedersen

    SvarSlet
  31. "Hviskende Lig"! Kom meget hurtigt igennem de to første bind i serien :-)

    SvarSlet
  32. Uden tvivl "hviskede lig" af Dennis Jürgensen.

    SvarSlet
  33. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  34. Jeg glæder mig mest til "Hviskende lig " af Dennis Jürgensen. Det er SÅ dejligt at kunne læse ham som voksen, når læselysten startede med "Brædder til Draculas kiste" og andre morsomme børne- og ungdomsbøger. Tak for dem!

    SvarSlet
  35. Glæder mig mest til at læse hviskende lig. Har lige (gen)hørt både løbende tjener og dansende røde bjørn på mofibo (go underholdning på arbejdet) så glæder mig til følge udviklingen i Troels liv!

    SvarSlet
  36. Glæder mig uden tvivl mest til Hviskende Lig

    SvarSlet
  37. Jeg glæder mig til at læse Mørkemanden. Selfie er allerede læst

    SvarSlet
  38. Glæder mig vildt meget til Hviskende Lig. :-)

    SvarSlet
  39. Mørkemændene, Hviskende lig, Selfie, Den Tredje Stemme

    SvarSlet
  40. Hviskende Lig naturligvis. Roland serien er fantastisk!
    Hilsen
    Elisabeth (eholtse@hotmail.com)

    SvarSlet
  41. Jamen jeg er helt bagud og ønsker mig Dansende Bjørne i fødselsdagsgave - og hvis Hviskende Lig, så kom dumpende, som en extra bonus, så ville mit læse-efterår jo være perfekt.
    Knus Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet