mandag den 4. februar 2019

KONKURRENCE

Skal du være en af de heldige til at vinde et signeret eksemplar af enten Helle Vincentz Søster min eller Jakob Melanders Fjenden i blandt os?

Det er nemt at deltage - du skriver bare en kommentar til indlægget her på bloggen eller sender en besked via bloggen.

Det du skal skrive i kommentaren er hvilken bog du er i gang med at læse for tiden.

Konkurrencen slutter mandag den 11. februar 2019 kl. 16.

Fra offentliggørelsen af vinderne har i 3 dage til at sende mig kontaktoplysningerne - så jeg kan få sendt bøgerne.

Præmierne er sponsoreret af People's Press.

24 kommentarer:

  1. Jeg er igang med Måne Søstren. En lidt anden gener end Krimi. Ønsker mig vildt Søster Min ❤️📚

    SvarSlet
  2. Jeg læser Den tredje søster

    SvarSlet
  3. Jeg læser kaninjægeren af Lars Kepler.
    Vh Heidi N S Jensen ��

    SvarSlet
  4. Jeg er i gang med De berusedes vej lige nu :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er godt i gang med "Fjenden i blandt os" :-) Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  6. Jeg læser "Pigen med de syv navne" - om en ung piges flugt fra Nord Korea. Slet ikke krimi i traditionel forstand, men alligevel "gysende".

    SvarSlet
  7. Britt West Jørgensen4. februar 2019 kl. 20.28

    Jeg læser 'Kadaveret på Klosterbakken' af Birgitte Abdel :) Jeg vil gerne vinde 'Søster min', hvis jeg bliver den heldige :)

    SvarSlet
  8. Jer er lige startet på den svenske debutant Stina Jackson "Sommermørke"

    SvarSlet
  9. Jeg er ved at læse Lars Keplers Lazarus.

    Og vil rigtig gerne vinde Søster min

    SvarSlet
  10. Jeg er ved at læse
    Sandheden om Harry Quebert sagen af Joel Dicker

    SvarSlet
  11. Christina Glasdam5. februar 2019 kl. 07.12

    Jeg læser den nyeste bog af Hjorth og Rosenfeldt

    Christinaglasdam@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er i gang med min julegave 'Argumenter mod kvinder' af Birgitte Possing

    SvarSlet
  13. Jeg læser Blodvejen af Stuart MacBride

    SvarSlet
  14. Jeg er stadig i gang med Fatimas hånd af Ildefonso Falcones......den er laaang men god :-) Og kunne godt tænke mig en krimi til bagefter

    SvarSlet
  15. Jeg har boghylden tom, har lige læst en fantastisk videnskabelig bog om Santa Maria del Fiore (domkirken i Firenze)særligt hvordan de byggede kuppelen, så nu skal jeg i gang med noget skønlitteratur

    SvarSlet
  16. Læser lige nu "Lazarus" af Lars Kepler - har lige afsluttet "Blodspor" af Julie Hastrup.

    SvarSlet
  17. Jeg er i gang med første bind af Sommerfugleklanen

    SvarSlet
  18. Solo af Jesper Stein ligger på mit skrivebord, men ellers er det vist mest Transfer Prcing Guidelines af OECD, som bar plads på min læseliste,
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  19. Jeg læser Melanders nye krimi

    SvarSlet
  20. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  21. Jeg er i gang med Smaragd Sliberen

    SvarSlet
  22. Jeg læser The Key of Knowlegde af Michael Lackey

    SvarSlet
  23. Læser lige nu Lars Kepler´s "Lazarus" _ en fantastisk bog.

    SvarSlet