onsdag den 30. maj 2018

Mari Jungstedt GIVE AWAY

Selv en kat har lyst til at læse den nye Mari Jungstedt.

Krimihjerte har i samarbejde med People's Press fået lov til at uddele et eksemplar af denne spritnye Gotland - krimi.

Det andet ansigt af Mari Jungstedt udkommer den 1. juni 2018.

Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er at skrive hvad du læser lige nu.

Konkurrencen kører indtil søndag den 3. juni 2018 kl. 18

Husk selv at holde øje med om du er den heldige vinder. Kontakter du mig ikke for 2 dage med dine kontakt-oplysninger, trækker jeg en ny vinder.

Præmien er sponsoreret af People's Press

20 kommentarer:

  1. Jeg skal i gang med "Giv ikke slip" af Harlan Coben, og som lydbog hører jeg "Nathold" af Michael Connelly

    SvarSlet
  2. Smuk kat <3
    Lige nu læser jeg Med alle midler, men jeg er gået lidt kold i den, så det går meget langsomt.
    Kh Louise

    SvarSlet
  3. Jeg er lige blevet færdig med Kvinden i vinduet, og mangler en god bog, så det ville da være skønt at vinde��

    SvarSlet
  4. Den permanente af Thomas Bagger
    Pia Timm

    SvarSlet
  5. Startet forfra på Lotte & Søren Hammer og er nået til "Alting har sin pris".

    Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  6. Jeg er ved at være færdig med Svinehunde af Lotte & Søren Hammer og skal helt klart læse den nye med Mari, har læst alle de andre, super gode :-) Krydser fingre
    Mvh Ann Mandal

    SvarSlet
  7. Ian Rankins The impossible dead .... Vh Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet
  8. Jeg læser “Pigen fra Brooklyn” af Guillaume Musso. Meget spændende.

    SvarSlet
  9. Jeg læser Dan Brown "inferno"
    Min mail er Solvejgbent@email.dk

    SvarSlet
  10. Læser lige nu Peter Mogensens I bjørnens klør.
    bruhn@webspeed.dk

    SvarSlet
  11. Jeg læser Dødvande af Vibeke Manniche, jeg har endnu ikke besluttet, om jeg læser den færdig, jeg er slet ikke glad for hendes bøger.

    SvarSlet
  12. jeg læser Poul Erik Larsson

    SvarSlet
  13. Jeg er lige gået i gang med Jo Nesbøs nyeste: Macbeth

    SvarSlet
  14. Jeg læser "Cirklen" af Bernard Minier :)

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  16. Jeg er snart færdig med "Tavse skrig" af Angela Marsons

    SvarSlet
  17. Jeg er lige begyndt på "Hilsner fra de døde" af Stuart Macbride. Indtil videre en spændende bog. Vh Louise Nielsen

    SvarSlet