tirsdag den 11. april 2017

Påske konkurrence

Krimihjerte er nu klar med en dejlig påske konkurrence. Du kan nu vinde Julie Hastrups Mirakelmanden eller Stefan Ahnhems Atten grader minus.

Det eneste du skal gøre er at svare på hvilken af krimierne du helst vil vinde.

Du kan deltage ved at svare med en kommentar, en besked via bloggen eller på Krimihjertes FB side.

Konkurrencen slutter søndag den 16. april 2017 kl. 16.

Vinder annonceres senest den 17. april - så husk at holde øje med om du er en af vinderne. Vinderne har 3 dage til at sende deres kontaktoplysninger, så i kan få jeres præmie.

Præmierne er sponsoreret af L&R og Politikens Forlag.

Rigtig god fornøjelse og rigtig god påske til jer alle.




30 kommentarer:

  1. Sikke da en dejlig påske kunkurrence❤️ Jeg er en stor Julie Hastrup fan, så snupper Mirakelmanden❤️🐥🐥 god påske

    SvarSlet
  2. Åhh Lone, det er da et umuligt valg!
    Jeg vil jo vildt gerne have dem begge! Hvis jeg hårdt presset SKAL nævne én af dem, siger jeg Stefan Ahnhem -tror jeg ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil hjertens gerne vinde Mirakelmanden ..
    Rigtig god påske :)

    SvarSlet
  4. Tager gerne imod Stefan Ahnhems Atten grader minus

    SvarSlet
  5. Jeg ville elske et vinde Julie Hastrups Mirakelmanden��������

    SvarSlet
  6. Min svigerfar drømmer om at vinde Mirakelmanden

    SvarSlet
  7. Jeg ville blive så glad hvis jeg vandt Julie Hastrups Mirakelmanden.

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne vinde Atten grader minus. Den anden har jeg nemlig.

    SvarSlet
  9. Mirakelmanden, så jeg har den anden

    SvarSlet
  10. Jeg skal læse begge, men den som jeg helst vil have i min bogreol er Atten grader minus.

    SvarSlet
  11. Helt klart Mirakelmanden! Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  12. Jeg ville meget gerne vinde Mirakelmanden. God påske :-)

    SvarSlet
  13. Påskeønsket må være Julie Hastrups Mirakelmand. Tak. Og god påske. :-)

    SvarSlet
  14. Julie Hastrup. :-)

    SvarSlet
  15. Anni Bach Hansen11. april 2017 kl. 23.36

    Jeg vil blive rigtig glad for vinde MIRAKELMANDEN

    SvarSlet
  16. Det er svært at vælge, men det må blive Stefan Ahnhems Atten grader minus, som jeg helst vil vinde :-)
    God påske til dig og dine :-)

    SvarSlet
  17. Uhh - to gode bøger, er jeg sikker på. Jeg vil vælge Atten grader minus, hvis jeg skulle være den heldige 😊

    SvarSlet
  18. Helt klart Mirakelmanden ��
    Pia Timm

    SvarSlet
  19. Jeg har erhvervet mig begge til Krimimessen. Og se er læste, rigtig gode bøger. Men vil gerne vinde Mirakelmanden. Kender en jeg vil kunne glæde med den bog😀

    SvarSlet
  20. Det er godt nok et svært valg ... men jeg vil gerne vinde Mirakelmanden :)

    SvarSlet
  21. Jeg er vild med Julie Hastrup, men har aldrig læst Stefan Ahnhem, så det må blive "18 grader minus"
    Kh Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet
  22. Sfefan Ahnhem "18 grader minus" - en krimiforfatter, som jeg ikke har stiftet bekendtskab

    SvarSlet
  23. Det vil være et dejligt "påskeæg" at få Mirakelmanden af Julie Hastrup ������

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne vinde "Atten grader minus" af Stefan Ahnhem. Jeg mødte Stefan på krimimessen og faldt pladask for han 😉

    SvarSlet
  25. "Atten grader minus" af Stefan Ahnhem.
    God påske. 😊

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne vinde Atten grader minus

    SvarSlet
  27. Atten grader minus - vil være et dejlig påskeæg for mig �� God påske

    SvarSlet
  28. Først....Rigtog god påske 🐣🐤
    De er begge meget eftertragtede her, har læst alle deres foregående bøger... Skal jeg vælge... Må det blive Mirakelmanden 🐥

    SvarSlet
  29. Atten grader minus - selv om jeg gerne vil læse begge😉

    SvarSlet