søndag den 8. september 2019

Fødselsdagskonkurrence


På fredag fylder Krimihjerte - ja hvor mange år er det nu?

Kan du svare på spørgsmålet - så er du måske vinderen af nogle lækre boggaver.

Jeg har 3 - 4  boggaver - alle lækre gaver som består af 2-3 krimier, 2-3 flotte bogmærker, lidt godt til maven mens du læser og en lækker Krimihjerte-kuglepen.

Svar på spørgsmålet på Krimihjertes FB-/Insta - side, kommentar her på siden eller via bloggen.

Mange tak til alle forlagene, så jeg kunne glæde en masse krimi interesserede da jeg fejrede Krimihjertes 6 års fødselsdag i haven, og selvfølgelig også til denne konkurrence.

Konkurrencen kører kun i kort tid. Onsdag aften kl. 20 slutter konkurrencen.

Herefter finder jeg vinderne, som jeg offentlig gør i et indlæg her på siden. Rigtig god fornøjelse.


8 kommentarer:

  1. Krimihjerte bliver 6 år. Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  2. ���� ���� ����
    Krimihjerte fylder 6 krimi år.

    Tillykke
    ���� ���� ����

    SvarSlet
  3. Hip hip hurra, Krimihjerte fylder 6 år <3 Hjertelig tillykke <3
    Kh Louise Olesen

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med de 6 år 😘

    SvarSlet
  5. Krimihjertet har fyldt 6 år. Stort tillykke

    SvarSlet
  6. Tillykke med din 6-års fødselsdag :)

    SvarSlet
  7. 6 år
    Vh Heidi N S Jensen

    SvarSlet