lørdag den 25. april 2020

Sponsoreret indlæg - Rebecka Martinsson og Agatha Christie

Den 27. april 2020 starter C More med at sende sæson 2 af Rebecka Martinsson. I forhold til første sæson er der skiftet ud på en væsentlig post - på skuespiller siden.

Da jeg først havde vænnet mig til den nye skuespiller - så jeg det ene afsnit efter det andet. Jeg har set 4 afsnit inden de blev tilgængelige på C More. Det er svensk krimi når det er allerbedst. Jeg kan varmt anbefale dig at se serien. Du kan roligt begynde at glæde dig.

Du kan se traileren her:


Ny indspilninger af 2 Agatha Christie mysterier.

Uskyld på prøve er jeg ved at se. Jeg kan ikke huske at jeg har set den før. Den er mørk og dyster. Den er spændende og jeg glæder mig til at se de sidste 2 afsnit. Den er rigtig flot lavet og er du først startet skal du selvfølgelig se alle 4 afsnit. Alle afsnittene kan streames på C More den 1. maj 2020.

Du kan se traileren her:

Der er også kommet en ny filmatisering af ABC mordene - den kan du også se på C More 1. maj 2020. Jeg har læst ABC mordene flere gange samt set flere udgaver af filmen. Jeg har endnu ikke set denne. Det glæder jeg mig til at gøre.

Du kan se traileren her:


Rigtig god fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar