mandag den 6. april 2020

konkurrence i denne Coruna tid


Nu har jeg arbejdet hjemme i rigtig lang tid - og der er ikke udsigt til at det ændrer sig foreløbig. Der er sikker mange af jer er ude for det samme.

Du har derfor mulighed for at vinde en af disse bogpakker:
1 - Linda Castillo: Vanæret
2 - Anna Grue: Mysteriet i Genbrugsen

Du skal bare svare på hvilken du helst vil vinde.

Konkurrencen kører frem til påskelørdag kl.14

Som altid kan du deltage via bloggen, Krimihjertes FB side og Instagramprofil.

Stor tak til L&R og Hr. Ferdinand for at sponsorere bøgerne.

15 kommentarer:

  1. Linda Castillo..... åh det ville være skønt! Nu hvor jeg skal være med i Mette Frederiksens experiment!! Åbning sf vuggestuen i næste uge.

    SvarSlet
  2. Linda Castillo. aldrig læst noget af hende,men har læst mange anbefalinger

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne vinde Linda Castillo, elsker hendes bøger

    SvarSlet
  4. Jeg vil helst vinde Castillo

    SvarSlet
  5. Jeg vi helst vinde Anna Grue. Linda Castillo har jeg allerede selv købt :-)

    SvarSlet
  6. Linda Castillo vil være perfekt! Krydser fingre 🤞🤞🤞
    God påske til alle 🐣

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne vinde Anna Grue, Mystriet i Genbrugsen

    SvarSlet
  8. Jeg tænker Anna Grue, hende har jeg aldrig læst

    SvarSlet
  9. Helst begge😉 men tror jeg starter med Mysteriet i genbrugsen

    SvarSlet
  10. Linda Castello vanæret ������,da jeg har læst hendes andre krimier om armish

    SvarSlet
  11. Ønsker mig Mysteriet i genbrugsen af Anna Grue :) Hygge til påsken

    SvarSlet