mandag den 18. marts 2024

Konkurrencetid

 


Nu er det blevet tid til en konkurrence.

Jeg er kommet hjem fra krimimessen med en masse lækre bøger til Give-away.

I første omgang bliver det 2 gode serier. Som jeg finder hver der vinder.

Det eneste du skal gøre for at deltage er at skrive hvilken bog du er ved at læse lige nu - det behøver ikke at være en krimi.

Jeg trækker en vinder torsdag den 21. marts 2024. Så skynd dig at skrive en kommentar enten her på bloggen eller på Krimihjertes FB side 


Vinderne har 2 dage efter de er udtrukket til at kontakte mig med deres kontakt oplysninger, ellers finder jeg en anden vinder.

HUSK - hvis du vælger Anonym - så skriv lige dit navn i beskeden.

Rigtig god fornøjelse.

12 kommentarer:

  1. Charlotte Jakobsen18. marts 2024 kl. 18.30

    Natrium chlorid - afdeling Q

    SvarSlet
  2. Terminalen af Michael Katz Krefeld 😊

    SvarSlet
  3. Keld B sandkvist18. marts 2024 kl. 18.44

    Dødens sommer af Inger Gammelgaard Madsen

    SvarSlet
  4. Var så heldig at gå forbi dig på messen 🩷🩷 jeg læser Syv M2 med lås og manden læser Adams arv🤎

    SvarSlet
  5. Tehuset på hjørnet af Molly Johnson

    SvarSlet
    Svar
    1. Tehuset på hjørnet af Molly Johnson Vh Sussi Snerling

      Slet
  6. Lige nu De bedste familier af Kim Blæsbjerg efter at være færdig med en god krimi 📚♥️📚🌹🙋‍♀️

    SvarSlet
  7. Cindie Christensen18. marts 2024 kl. 20.36

    Menneskealder af Allan Erik Mortensen

    SvarSlet
  8. Det låste rum af Elly Griffiths.

    SvarSlet
  9. Aftentid og morgengry af Ken Follett

    SvarSlet
  10. Jeg (Lotte Middelfart) læser “7 m2 med lås” og “Bag lukkede døre” af B.A. Paris lige nu.

    SvarSlet
  11. Rekviem på Tågeøen

    SvarSlet