onsdag den 22. marts 2017

Vind Jeg ser dig af Clare Mackintosh

I anledning af ... , nu er det jo ikke fordi at der skal være en anledning - men den 30. marts udkommer Jeg ser dig af Clare Mackintosh.

Clare Mackintosh' debutkrimi var thrilleren Jeg lader dig gå. Den er anmeldt på Krimihjerte - med hele 6 krimihjerter.

Det vil Krimihjerte og Forlaget Aronsen rigtig gerne fejre med en lille konkurrence.

Du har derfor mulighed for at vinde et eksemplar af Clare Mackintosh' nye thriller. Det eneste du gøre for at være med i konkurrencen er at du skal svare på følgende:

Hvormange krimier har Clare Mackintosh udgivet inkl. Jeg ser dig?

a. 1
b. 2
c. 3

Du kan deltage helt frem til den 2. april kl. 18

du kan deltage ved at skrive svarer i en kommentar til dette indlæg her på bloggen, på facebook eller i en besked via bloggen.

Rigtig god fornøjelse.


34 kommentarer:

  1. Svaret er B - 2 bøger 😃

    SvarSlet
  2. Svaret er b. 2.
    Glæder mig til den nye bog, den første var rigtig god

    SvarSlet
  3. 2 bøger :)
    Håber den er lige så god som den første 😀

    SvarSlet
  4. 2 bøger
    Glæder mig SÅ meget til denne her - den første var en af mine bedste læseoplevelse sidste år 😊

    SvarSlet
  5. 2 bøger. Ser frem til at læse denne nye fra forfatterens hånd !

    SvarSlet
  6. 2 krimier :-) og jeg glæder mig rigtig meget til den her :-)

    SvarSlet
  7. B) 2 stk.
    Pia Timm

    SvarSlet
  8. 2 bøger. Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  9. Hej Lone
    Svaret er: B - ialt 2 incl denne.

    SvarSlet
  10. 2 bøger. Jeg Var meget begejstre for "jeg lader dig gå" så glæder mig til denne. 📚

    SvarSlet
  11. B: 2 bøger. Og den første var super spændende, så det kunne da være skønt at vinde denne

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  13. Det er hendes anden bog. Hendes første "jeg lader dig gå" var super god. Så glæder mig til denne.

    SvarSlet
  14. 2stk :-)
    Hilsen Susanne
    circe@os.dk

    SvarSlet
  15. Det må være 2😊
    Dolomedes_spider@hotmail.com

    SvarSlet