tirsdag den 12. september 2017

Fødselsdagskonkurrence 2017

Bøgerne du kan vinde plus Arne Dahls Indland
I år hvor Krimihjerte fylder 4 år den 13. september. Det skal selvfølgelig fejres med en konkurrence. Der er 5 lækre boggaver på spil. Jeg trækker 5 vindere.

Du kan være heldig at vinde en af de her bøger:

1. Det dybe vand af Paula Hawkins
2. Djævelens værk af Lotte Petri - læse anmeldelsen her
3. Pretty baby af Mary Kubica
4. Indland af Arne Dahl
5. Da blev jeg døden af Steffen Jacobsen - læs anmeldelsen her

Bøgerne er sponsoreret af forlagene Gyldendal, HarperCollins Nordic, Modtryk og L&R. herudover har Lotte Petri doneret et eksemplar af Djævelens værk

For at deltage i konkurrencen skal du skrive hvilken af bøgerne du helst vil vinde.

Du kan deltage i konkurrencen ved at skrive en kommentar til dette indlæg her på bloggen, sende en besked via bloggen, skrive svaret på Krimihjertes FB side.

Husk at skrive jeres navn - hvis i vælger at svare som en kommentar på bloggen - med Anonym eller Unknown.

Konkurrencen slutter den 24. september kl. 20

God fornøjelse

43 kommentarer:

  1. Jeg vil helst vinde Da blev jeg døden af Steffen Jacobsen

    SvarSlet
  2. Jeg vil helst vinde Djævlens værk af Lotte Petri

    SvarSlet
  3. Jeg vil mægtig gerne vinde Det dybe vand af Paula Hawkins, da jeg var vældig begejstret for Kvinden i toget

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit navn er Troels Klavsen :-)

      Slet
    2. Tillykke 😊 Jeg vil gerne vinde Indland af Srne Dahl

      Slet
    3. Tillykke til krimihjerte
      Jeg vil gerne vinde Da blev jeg døden af Steffen Jacobsen
      Phbendixen@hotmail.com

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Tillykke med bloggens fødselsdag :-) Jeg vil aller helst vinde Djævlens værk af Lotte Petri :-)

    SvarSlet
  6. Steffen Jacobsen. Da blev jeg døden ��

    SvarSlet
  7. Det dybe vand af Paula Hawkins

    Hilsen Susanne Bank Jensen

    SvarSlet
  8. Jeg ville rigtig gerne vinde Da blev jeg døden af Steffen Jacobsen. Og selvfølgelig et tillykke med de fire år😃🇩🇰

    SvarSlet
  9. Jeg håber på at vinde Det dybe vand af Paula Hawkins.
    Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  10. Kæmpe stort tillykke med 4 års fødselsdagen 😊😊
    Jeg vil rigtig gerne vinde - Da jeg blev døden 😀😀

    SvarSlet
  11. Djævelens værk af Lotte Petri ��
    Og tænk at der allerede er gået 4 år - Stort Tillykke!!
    Kh Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne vinde Djævlens værk af Lotte Petri. Tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet
  13. Indland af Arne Dahl, tak👍🌞🍀🍀🍀

    SvarSlet
  14. Tillykke med fødselsdagen ������������
    Ville rigtig gerne vinde Da jeg blev døden. ����
    Hip hip hurraaaa. Fra Malene Larsen

    SvarSlet
  15. da jeg blev døden af steffen Jacobsen. hørt så meget godt om den

    SvarSlet
  16. Da jeg blev døden af Steffen Jakobsen

    SvarSlet
  17. Tillykke 🇩🇰
    Håber at vinde Djævlens værk 🖤

    SvarSlet
  18. Tillykke😊😊 jeg vil gerne læse 'Da jeg blev døden'

    SvarSlet
  19. Jeg kunne godt tænke mig Djævlens værk af Lotte Petri 😊

    SvarSlet
  20. Tillykke og jeg vil rigtig gerne vinde 3. Pretty baby af Mary Kubica

    SvarSlet
  21. Da blev jeg døden af Steffen Jacobsen

    SvarSlet
  22. Til lykke med fødselsdagen.

    Jeg vil så gerne vinde Pretty Baby af Mary Kubica.

    SvarSlet
  23. Det dybe vand af Paula Hawkins

    SvarSlet
  24. Tillykke med de 4 år ������������.
    Hvis jeg er så heldig at vinde, vil jeg gerne have Arne Dahls bog Indland.
    Kee Hwa Andersen

    SvarSlet
  25. Hov! Min kommentat er forsvundet . Stort tillykke! Jeg vil gerne vinde PRETTY BABY

    SvarSlet
  26. Tillykke med de fire år! Super god krimibogblog.
    Hvis jeg er den heldige ønsker jeg mig Djævelens værk af Lotte Petri.

    SvarSlet
  27. Da jeg blevins døden
    🎉Tillykke med blog fødselsdagen!!📚🎉

    SvarSlet
  28. Tillykke :)
    Jeg vil gerne vinde Indland af Arne Dahl!

    SvarSlet
  29. Tillykke :-) Jeg vil gerne vinde " Da jeg blev døden".
    Anne-Lise Christensen

    SvarSlet
  30. Tillykke. Da blev jeg døden af Steffen Jacobsen kunne være fedt at vinde. Christina Røn

    SvarSlet
  31. Tillykke med Bloggens fødselsdag :-) Jeg ville rigtigt gerne vinde Da jeg blev døden

    SvarSlet
  32. Tillykke med fødselsdagen til bloggen �� og dejlig konkurrence. Jeg kunne godt tænke mig at vinde Djævlens Værk af Lotte Petri��

    SvarSlet
  33. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  34. Tillykke....
    Pretty Baby af Mary Kubica

    blomsthamster@gmail.com

    SvarSlet
  35. Tillykke med bloggens 4 års fødselsdag :-)
    Jeg vil rigtig gerne vinde 1. Det dybe vand af Paula Hawkins

    SvarSlet
  36. Tillykke med 4 års dagen. :)
    Jeg ville gerne vinde Djævelens værk af Lotte Petri.

    SvarSlet
  37. Kære Krimihjerte.

    Hjertelig tillykke med de 4 år d. 13.9 🇩🇰

    Det er svært at vælge én bog ud af de fem muligheder, for det ser jo ud til at være ene gode muligheder 🤔
    Derfor, hårdt presset, siger jeg Lotte Petri: "Djævelens værk" :-)

    SvarSlet
  38. Stort tillykke med fødselsdagen :-) - og tak for en dejlig blog. Det er nogle fine gaver, du deler ud. Jeg kunne bruge dem alle, men hvis jeg skal vælge, må det blive "Det dybe vand".

    SvarSlet