torsdag den 16. oktober 2014

Der sker ting og sager - så jeg er STOLT, det er sejt og jeg er helt oppe at køre


Jeg har tidligere på facebook skrevet at der var noget jeg glædede mig helt hysterisk til som ville ske i næste uge. For et stykke tid siden fik jeg en mail om Meet'n'talk fra Forlaget Politiken. Det går ud på at jeg sammen med andre bogbloggere skal besøge Jussi Adler-Olsen i hans kontorhus i Allerød den 23. oktober - altså dagen før hans nye krimi om Afdeling Q udkommer. "Den grænseløse" ankom så i min postkasse i går - og jeg nærmest flåede den ud af indpakningen og slog op på første side. Den kan i roligt glæde jer til - det tør jeg godt love selv om jeg endnu ikke har læst hele bogen.

Da jeg så alligevel er i København, ja hvorfor så ikke lige besøge et forlag - så om morgenen allerede kl. 8 skal jeg sammen med en anden bogblogger besøget Forlaget People's Press. det glæder jeg mig også meget til.


For et stykke tid siden blev jeg kontaktet af Forlaget Proportion som har udgivet Claus Lohmans Genstart. Det er en rigtig fængende spændingsroman. Claus Lohman udgiver en fortsættelse i det nye år. Forlagets henvendelse gik på at jeg ville få mulighed for at få den lige omkring jul - og at jeg ville kunne min anmeldelse med på omslaget. Det synes jeg da er mega sejt. Så det glæder jeg mig rigtig meget til.

Så jeg er faktisk ret stolt af mig selv og synes da også at det er ret sejt sådan få lov at forhåndsanmelde - inden bogen går i tryk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar