tirsdag den 21. oktober 2014

Snart Jussi-tid

Så er det snart ved at være tid til at få pakket kufferten.

I morgen aften drager jeg østpå - nærmere bestemt til Albertslund i første omgang. Da tager jeg en enkelt overnatning. Tidligt næste morgen - jeg skal nok afsted kl. 7 - så starter en begivenhedsrig dag.

Forberedelserne i form af at få købt togbilletten og have læst den nye krimi af Jussi Adler-Olsen Den grænseløse, de er på plads. 

Inden besøget hos Jussi i hans kontorhus i Allerød, har jeg sammen med en anden fra Krimifan en aftale med at komme på besøg på Forlaget People's Press. Jeg glæder mig rigtig meget. 

Det eneste jeg lige skal blive enig med mig selv om, er hvilket læsestof jeg skal tage med til togturen frem og tilbage. Lige nu er planen en krimijulekalender, Claus Lohmans Genstart.

Men der står jo rigtig mange og venter - så der er meget at vælge imellem - så det bliver nok først bestemt i sidste øjeblik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar