torsdag den 9. juli 2015

Bog-udfordringen hvor går det med den?

Ja den går det faktisk rigtig godt med.

Jeg havde sat et mål på 40 bøger, så der også kunne blive tid til familie, venner - uden at jeg endte med at føle det som en sur pligt at læse. Det skal jo helst være sjovt at have en blog. Her hvor vi lige er gået ind i juli måned er jeg allerede oppe på 27 læste bøger og et manuskript - og det tæller jo egentlig også som en bog.

Tre nye forfatternavne, check det har jeg allerede nået.

udenfor kategori - der er jeg i gang med den første, og skulle gerne nå mindst én mere her i løbet af sommeren.

Serier, ja jeg har fået læst Eva Maria Fredensborg. Så nu venter Robert Galbraith og Pierre Lemaitre.

Hvad er der ellers sket i løbet af første halvår. Ja, der har selvfølgelig været Krimimesse. Som altid var det superhyggeligt. Vagterne på Krimifans stand var hyggelige. Jeg fik lavet en masse interviews og aftaler om interviews efterfølgende. Så i har stadigvæk interviewet med Kim Juul og Eva Maria Fredensborg til gode.

Det var også i marts måned at jeg for første gang prøvede kræfter med et krimi-inspirations foredrag. det gik også over al forventning. Folk gik glade derfra med masser af inspiration, og så kan jeg jo godt være stolt af mig selv. Jeg var ihvertfald glad for at der ikke var nogen som faldt i søvn af kedsomhed. Og ikke mindst var jeg glad for den overvældende støtte som forlagene ydede, men en masse dejlige bogpakker.

Foråret har også budt på et arrangement i forbindelse med A J Kazinskis udgivelse af deres seneste krimi Den genfødte morder. Det gav den sidegevinst at jeg blev interviewet til P1 sammen med Rebekka Andreasen fra Vildmedkrimi.

Så alt i alt har det været et rigtigt succesfuldt halvår for Krimihjerte.

Kan i alle have en rigtig god sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar