søndag den 30. juli 2017

Sommerens sidste konkurrence

en af gevinsterne

Sådan rigtigt sommervejr har der ikke været meget af denne sommer. Men der har da været lyspunkter, som for eksempel ugentlige konkurrencer her på Krimihjerte.

I denne uge er der 4 bøger på højkant. Derfor vil der være 2 vindere som hver får en bogpakke af 2 bøger. Bøgerne er sponsoreret af Modtryk, Gads forlag, People's Press og Mellemgaard.

Sabine Durrant: En uskyldig løgn
Inger Wolf: Kragemanden
Bent Hardervig: Høg over høg på Skagens Badehotel
Roslund & Thunberg: En bror at dø for

For deltage i konkurrencen skal du svare på dette spørgsmål:

Hvilken krimi vil du helst vinde?
a: Kragemanden af Inger Wolf
b. En uskyldig løgn

Svaret kan du skrive i en kommentar, en besked via bloggen eller på Krimihjertes FB side. Konkurrencen slutter fredag den 4. august 2017 kl. 20.

Når du svarer som anonym i en kommentar på bloggen, så skriv lige dit navn i forbindelse med svaret - så er det nemmere at finde den rigtige vinder.

Krimihjerte bliver altid glad når der er nye som synes om Krimihjertes FB side, så gør endelig det. Du må meget gerne dele konkurrencen.

Husk selv at holde øje med om du har vundet. Vinderen har 3 dage til at sende sine kontaktoplysninger, alternativ finder Krimihjerte en anden vinder.

Rigtig god fornøjelse.

31 kommentarer:

  1. Jeg vil helst vinde en uskyldig løgn

    SvarSlet
  2. En uskyldig løgn

    SvarSlet
  3. En uskyldig løgn

    SvarSlet
  4. Jeg vil helst vinde Kragemanden

    SvarSlet
  5. Jeg vil helst vinde Kragemanden :-)

    SvarSlet
  6. Inger Wolf's kragemanden. 😍

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne vinde en Uskyldig løgn

    SvarSlet
  8. Kragemanden - kan godt lide Inger Wolfs bøger 😊

    SvarSlet
  9. A Kragemanden af Inger Wolf

    SvarSlet
  10. B: En uskyldig løgn

    SvarSlet
  11. En uskyldig løgn ��

    SvarSlet
  12. Færgemanden lyder god �� Jakob Jørgensen

    SvarSlet
  13. Kragemanden af Inger Wolf👍📚🇩🇰

    SvarSlet
  14. En uskyldig løgn

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne vinde Sabine Durrant's En uskyldig løgn
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  16. En uskyldig løgn - vil jeg allerhelst vinde ;)
    lazuli@live.dk
    mvh Lene

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne vinde en Uskyldig løgn

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har vundet en bogpakke. Men husk du skal sende dine kontaktoplysninger, senest i morgen mandag.

      Slet
  18. En uskyldig løgn

    Pia Timm Hagmann

    SvarSlet
  19. Jeg vil helst vinde:
    b. En uskyldig løgn

    SvarSlet