fredag den 7. oktober 2016

Bogbloggertræf 2016

Lørdag den 24. september var jeg til Bogbloggertræf 2016 i Ålborg. Jeg var ret begejstret for det sidste år. Jeg lærte nye bloggere at kende - mest dem jeg kørte sammen med. I år kørte jeg også sammen med Nena og Bente og et par andre som jeg ikke kendte i forvejen.

Inden jeg tog afsted havde jeg en forventning om at hygge mig med andre bloggere og en god debat. Begge blev opfyldt.

Sidste år synes jeg det bar præg af at det skulle handle om andet end YA og Fantasy, det skinnede desværre ikke igennem i år. Så mine forhåbninger går nok på at arrangørerne tænker lidt bredere næste år.

Vi kom til fint pyntede borde hvor der allerede stod boggaver og ventede. Det var masser af lækre salater, tortillas og drikkevarer. det var alt sammen meget lækkert. Mens vi spise blev dagens forfatter-overraskelse Malene Sølvsten interviewet af en af arrangørerne, Irene. Herudover var der 3 fantasy forfattere med til træffet. I løbet af eftermiddagen blev vi begavet med en bookie-bag med en masse forskellige titler. Den lækre boglagkage som du kan se her fik vi serveret om eftermiddagen - og den smagte rigtig rigtig godt.
Mens vi spiste den lækre kage fortalte Mie som er oversætter ved DreamLitt om det at oversætte bøger.

Inden det hele sluttede var der en bookie-bag - så vi kom alle hjem med 2 store poser bøger.

Tak til alle sponsorerne som har været med til at gøre det muligt at holde Bogbloggertræf 2016 og tak til arrangerørerne Michelle, Simone og Irene.

Sponsorerne

Bibelselskabet
Lotte Petri
Gyldendal
Rosinante
L&R
Turbine
Tellerup
DreamLitt
Gads
Bog&Ide, Ålborg, Østeraa
Facet
Jentas
Nicole Boyle Rødtnes
Plusbog
Politikens
Storytel
Marie Louise Rønning
Nick Clausen
Pernille Vørs
Evas Kagerier


Ingen kommentarer:

Send en kommentar