fredag den 28. oktober 2016

lidt sent - men Nyt på reolen i september

Af de bøger som kom ind på min reol, er der enkelt som jeg selv har været ude at købe. Det er Blodregn af Inger Gammelgaard Madsen. Den serie har jeg hørt meget godt om, så da jeg så den i Føtex så kom den lige i kurven. Men glæder jeg mig til at få læst.

Ud over stakken du kan se på billedet, har jeg modtaget Jakob Melanders nye krimi Elektra, samt et par ebøger Stuart Macbrides En sang fra de døde og Kristina Ohlssons Syge sjæle.

Ellers vil jeg fremhæve Jakob Melanders Elektra, du kan læse min anmeldelse HER. Jeg synes helt klart at det er den bedste krimi jeg har læst i år, indtil nu ihvertfald.

Jussi Adler-Olsens Selfie kan du også læse en anmeldelse af HER. I den er Rose den centrale person, og du hører meget om hendes mørke sider. Den vil jeg ihvertfald også anbefale.

For tiden får jeg ikke læst helt så meget som jeg kunne ønske. Lige nu har jeg prioriteret at læse bøger som endnu ikke er udgivet. Til gengæld håber jeg så på at have anmeldelserne klar til udgivelsesdagen.

Allerede nu kan jeg sige at stakken for oktober ikke bliver mindre. Så jeg tror jeg har nok læsestof til de kolde vintermåneder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar