tirsdag den 12. november 2019

Sponsoreret indlæg. Serier fra C More

Det er ved at være længe siden, jeg sidst har skrevet om de serier jeg har set på streamingtjenesten C More

Jeg har set serien Fartblinda - en helt igennem fantastisk spændende serie. Det er en helt ny serie her fra 2019. Hovedpersonen er en journalist på et finansmagasin. Hun har haft et forhold til en direktør i en stor bank. Der er rygter om aktiefusk i form af blandt andet aktiehandler ud fra insiderinformation. Det kan hun selvfølgelig ikke lade værre med at undersøge. Men det kan være farligt at gå op imod finanssektorens spidser.

Noget af det bedste svenske drama jeg har set længe. Så læn dig tilbage i en god stol eller sofa og se Fartblinda - den anbefaler jeg ihvertfald gerne.


Jeg har også lige set Den røde enke (Gåsmamman) sæson 4. Sæson 4 er i 8 afsnit. Der kommer et nyt afsnit hver torsdag - indtil videre er de 2 første afsnit tilgængelige på C More. Hvis du ikke er så heldig at have set de forrige 3 sæsoner - så skynd dig at gøre det.


Sæson 4 er utrolig spændende. Der er som altid i en svensk krimiserie rigtig gode skuespillere som gør det sublimt. Men hovedpersonen Sonja ved man aldrig helt hvad man kan forvente, men efter hendes mand døde (sæson 1) har hun skulle begå sig i det kriminelle miljø. Det er ligger jo ikke lige sådan til højrebenet. Hvordan hun klarer det må du selv afgøre.

Der er masser af spænding, et spændende plot og jeg slugte alle 8 afsnit. Så den får mine allerbedste anbefalinger. Så skynd dig at komme igang med denne herlige svenske serie.

Indlægget er sponsoreret af C More.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar