tirsdag den 4. februar 2020

Harlan Coben

Forhåbentlig kender du allerede bøgerne skrevet af Harlan Coben, som har skrevet et væld af krimier. Gads Forlag som udgiver Harlan Cobens bøger på dansk.

Gads Forlag har udgivet disse bøger af Harlan Coben:
Seks år
Led ikke efter mig
Hjem
Savner dig
Giv ikke slip
Sidste advarsel
Sig ikke noget
Vildledt
Løftet
I skoven
Holdt for nar
Hold tæt
Gådefuld forsvinden
Den fremmede
Den uskyldige
Forsvundet
Bliv hos mig

Selv jeg har flere af dem stående på reolen, så har jeg indtil videre kun læst Hjem. Du kan læse min anmeldelse her  jeg var meget begejstret.

Streamingtjenesten Netflix har indtil videre lavet en serie over 2 af bøger.

Den første serie hedder Safe


Den seneste hedder  The Stranger

De er virkelig gode - så dem vil jeg rigtig gerne anbefale dig at se.

Rigtig god fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar