søndag den 21. juni 2015

Konkurrence



Jeg havde jo lovet en konkurrence når Krimihjerte havde 200 likes på Facebook. Så mens vi venter på at sommervejret kommer, så kan vi da have denne konkurrence kørende.

Præmien er den nye krimi af Stefan Ahnhem - Den niende grav som udkommer den 7. juli 2015. Jeg glæder mig i hvertfald meget til den udkommer. L&R har sponsoret præmien.

Det eneste du skal gøre for at være med i konkurrencen er at svare på spørgsmålet. Det er ikke sværere end at alle kan være med.

Hvad skal du læse i din sommerferie?

Du skal skrive svaret i en kommentar på dette indlæg på bloggen senest den 2. juli 2015 kl. 15.


25 kommentarer:

  1. Jeg skal læse Blod på Sne af Jo Nesbø (hvis jeg kan vente så længe med at læse den)
    Og så skal jeg have gjort Erik Hauervigs krimiserie om Bjørn Agger færdig.
    Og tillykke med de 200 likes :-)
    Pia Timm Hagmann

    SvarSlet
  2. Uhh jeg har flere bøger jeg skal læse i ferien. Blandt andet Harlan Coben,Elsebeth Egholm,Don Winslow,Øbro og Tornbjerg,Lene Kaabebøl og Trudi Canavan. :-) Så må vi se om der lige sniger sig en enkelt eller to mere med på listen (det gør der jo som regel altid ;-) ) Tillykke med de 200 likes :-) Jeg krydser fingre :-) Hilsen Susanne

    SvarSlet
  3. Jamen jeg skal læse " Den niende grav" uanset om jeg vinder den eller køber den selv :-) og så ligger "Dobbeltliv" af S.J. Watson også og venter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal bl. læse Jo Nesbø bog " Sønnen " og "Vi de druknede " af Carsten Jensen

      Slet
    2. Jeg skal læse Sønnen af " Jo Nesbø" og " Vi de druknede" Af Carsten Jensen.
      God sommer Tove

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Uh der er jo mange. De kommer jo hele tiden :) (mit held)
    Men skal b.la læse:

    "Camille"
    "Sort daggry"
    "Den genfødte morder"
    "Lange sorte negle"
    "Dødens stemmer"

    + alle de andre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er lige begyndt på Lad mig tage din hånd af Tove Alsterdal, den starter godt 👍er lige blevet færdig med Savner dig af Harlan Coben, den var spændende😳 og så kom jeg til at købe: Italiensvej og Store små løgne på tilbud😉 dejligt med læsestof til en god sommet 📚☀️😎☺️

      Slet
  6. Åh, den vil jeg gerne vinde! Jeg skal læse Harlan Coben. Læste hans sidste nye "Savner dig". Synes,den var rigtig god, så nu er jeg gået igang med hans andre bøger. God sommer til dig 😀

    SvarSlet
  7. Tillykke med de 200 likes 💐💐

    Jeg håber, jeg skal læse "Den niende grav" ;-)
    Derudover skal jeg læse Christian J. D. Dirksen serien om "Bjørnebanden".
    Jeg vil også meget gerne prøve at læse noget af Hans Schmidt Petersen og Jørn Lier Horst osv osv.
    Jeg har slet ikke timer nok i døgnet til at få læst alle de bøger, jeg gerne vil. Det evige problem for bogelskere :-)

    SvarSlet
  8. Jeg skal blandt mange læse : Den genfødte morder af Kazinski

    SvarSlet
  9. Charlotte Drost Andersen21. juni 2015 kl. 14.45

    Jeg skal helt klart læse Mari Jungsted og uanset om jeg kunne være så heldig at vinde den eller ej, "Den 9. grav"
    Jeg læste "Offer uden ansigt", så hurtigt.
    Han skriver fantastisk ��. Jeg hørte ham på krimimessen, og jeg vr ikke i tvivl om at "Offer uden ansigt" bare skullelæses.
    Det var et super interview ��

    SvarSlet
  10. Jeg er TOTALT bagud med læsning. Har så mange skønne bøger på hylderne, som mangler at blive læst i. Men så er det jo godt, der venter en god ferie, hvor der skal læses på højtryk. De næste to, der venter, er de nyeste af Hjort Rosenfeldt og Mikael Katz KReffeld
    mvh Heidi Mortensne

    SvarSlet
  11. Camille og Pigerne fra Englandsbåden og så finder jeg nok et par andre gode krimier 😊

    SvarSlet
  12. Så meget som overhovedet muligt ;)

    SvarSlet
  13. Jeg mangler stadigt en 6-7 af Ian Rankins Inspector Rebus-krimier, men mon ikke de skal blandes med alle mulige andre gode krímier.
    Kh Heidi N. S. jensen

    SvarSlet
  14. Jeg har en masse bøger, der bare venter på, at jeg åbner dem, og jeg har oven i købet ønsket mig flere i fødselsdagsgave (jeg har fødselsdag d 2. juli :D ), så vi må se, hvilke jeg åbner. Jeg har overvejet at begynde på Camilla Läckbergs serie om Erica Falck. Tillykke med de 200 likes, her får du lige et til af mig. :D
    Kh. Aviaaja Jensen

    SvarSlet
  15. Lisbeth Maja Sørensen22. juni 2015 kl. 15.14

    Jeg skal bl.a. læse To mand frem for en enke af Arne Dahl og Davidsstjerner af Kristina Ohlsson.

    SvarSlet
  16. Dødens Ansigt af Cody McFadyen (føj, hvor er den uhyggeligt skrevet) skal færdiggøres, hvorefter den står på Ondskab af Chris Carter i første omgang. Jeg mangler desuden de nyeste af Sara Blædel og Jussi Adler Olsen.

    SvarSlet
  17. Jeg får desværre ikke læst særlig mange bøger mere, men jeg lytter gerne til en lydbog. Jeg har endelig fået gang i Jussi's Afdeling Q, så et par stykker af dem. Og Jens Henrik Jensens Mørke mænd ligger også i stakken.

    Hilsen
    Karen M. Hyldgaard

    SvarSlet
  18. Jeg har flere bøger på hylden som jeg håber at få læst - bl.a. Michael Katz og Jussi Adlers seneste og håber også at få startet på A.J. Kazinski-serien. Har heller ikke læst noget at Eva Marie Fredensborg endnu, så der er mange muligheder:-)

    God sommer:-)

    Charlotte Jakobsen

    SvarSlet
  19. Jeg har taget Jo Nesbø's -Rødkælk med en tur sydpå.Og den næste kommer nok også med :) Er endelig kommet i gang med hans bøger, efter de på skift har været udlånt. Så nu er jeg startet forfra - glæder mig. Hilsen Anni Larsen

    SvarSlet
  20. Jeg har lige fundet mine feriebøger frem i dag, det blevet til...
    - Stefan Ahnman, offeret uden ansigt. Frisk hentet hjem fra boghandlen
    - Vil prøve at hoppe på Mr. Grey-bølgen, og se om det er noget for mig
    - Skrig under vandet af Øbro & Tornbjerg
    Ellers findes der flere i min bogkasse, der godt kunne læses igen 😀
    God sommer, Heidi

    SvarSlet
  21. Efter jeg har læst "Alt det lys vi ikke ser", skal jeg i gang med Jo Nesbø : "Sønnen", Steffen Jacobsen "Gengældelsen",
    Roslund & Hellström, "To soldater" og... rigtig mange andre gode :-).
    Hilsen Anne-Lise

    SvarSlet
  22. Hej Lone.
    Jeg hører lydbøger for tiden - og hen over sommeren bliver det Lotte og Søren Hammer. Men jeg mangler en god krimibog at tage med til stranden, i haven og på ferie, så jeg ikke forstyrrer andre. Så måske er mit problem løst, hvis jeg vinder ☺ - ellers snupper jeg en af Susanne Staun med i tasken.
    God sommerlæsning til alle.
    Venlig hilsen Nina C. Næstved.

    SvarSlet