tirsdag den 11. marts 2014

For tiden kommer der jo masser af nye krimier og spændingsromaner

Lige nu er jeg i gang med Lotte Petris Sort død. Den udkommer i dag - og det er rigtig spændende læsning. Den er beskrevet som en krimi - men her midt inde i bogen vil jeg mest kalde den en spændingsroman.
Når jeg om et par dage, forhåbentlig, er færdig med den - så kam du læse min anmeldelse. Jeg er også ved at fide på spørgsmål til Lotte Petri - så der kommer også et lille interview med hende i anledning af udgivelsen af Sort død.

Herudover er jeg i gang med Jens Østergaards nye krimi Ritualet, den glæder jeg mig meget til at anmelde. Den udkommer først den 28.marts.
Du kan også i anledning af Jens Østergaards udgivelse læse et nyt interview som jeg laver. Jeg skal bare lige finde på nogle nye spørgsmål:)


I dag kom der en lille bogpakke ind af døren fra Modtryk - du kan se hvilke bøger det er her nedenfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar